torek, 3. februar 2015

Slab januar

Objavil sem tabelo z januarskimi rezultati:

 

50% plusa na poziciji iz lanskega leta, VDSI, je prineslo na koncu procent mesečnega plusa, vendar je bil s stališča uspešnosti tradov gledano januar 2015 eden mojih najslabših mesecev do sedaj. Naredil sem 18 tradov in od tega je bil le en profiten. Serija, ko se kar nobena delnica, ki jo kupim, ne more razviti v daljši trend, se torej nadaljuje tudi letos in ne morem predvideti, kdaj se bo ta trend obrnil. Na srečo sem uvedel res izjemno strogo politiko stopov. Več kot polovico izgubnih tradov sem uspel zadržati pod 2% izgube, zato se skupna izguba na koncu ni toliko poznala. Sicer bi januar 2015 kaj lahko bil mesec, ob misli na katerega bi se vedno prijel za glavo.

Sicer pa me je včeraj zmetalo še iz vseh preostalih pozicij, tako da nimam nobene zaloge več za naprej. Vsak negativen trade bo torej šel direktno v izgubo. In glede na trenutno stanje indeksov zelo težko optimistično pričakujem februarske rezultate. Vendar, razmere se lahko spremenijo v enem dnevu, morda že jutri, zato mi ne preostane drugega, kot da svojo metodiko "furam" naprej brez obzira na to, kaj se je dogajalo zadnje tri mesece.

Ni komentarjev:

Objavite komentar