sreda, 7. januar 2015

Leto 2014 s 13,8% dobička

Na strani z rezultati sem objavil dokončno statistiko za leto 2014. Ko si bom lahko vzel nekaj več časa, jo bom dopolnil še z nekaterimi statističnimi kazalci, podobno kot sem naredil lansko leto.

Leto 2014 sem zaključil s slabimi 14% dobička. Kaj lahko rečem o tem? Glede na to, v kakšnem stanju je bil trg lani, mislim, da ne bi smel biti preveč nezadovoljen. Seveda vedno od sebe pričakujemo neke izvrstne rezultate, in 14% ni nekaj, česar bi lahko bil ravno vesel, vendar je dejstvo, da leto 2014 ni bilo pisano na kožo dolgoročnim traderjem. Večkrat sem že poudaril, da je bilo 2013 izjemno leto, ki se dolgo ne bo več ponovilo. In zelo verjetno bomo še kar nekaj časa v obdobju brez pravega trenda.

Zelo dober pokazatelj razlike med 2013 in 2014 so tudi rezultati traderja Steva, s katerim sem občasno na vezi. Je odličen, izkušen, profesionalen trader, ki je imel 2013 125% profita, 2014 pa le 12%, torej še manj kot jaz. Tole težko obdobje bomo trend followerji pač morali preživeti s čim manj praskami.

Dve zaporedni leti s profitom sta tudi zame osebno dober pokazatelj, da moja metodika počasi dozoreva v stabilen sistem. Leta 2013 sem še vedno naredil ogromno napak, lani nekaj (o tem sem pisal v tem postu), pa sem obe leti še vedno imel profit, kar je seveda odlično. Letos pa upam, da bo tega res minimalno. Če bo trg kolikor toliko v redu, bi moral spet imeti vsaj majhen profit. Če pa nas čaka leto medveda, pa se bom seveda zelo težko izognil minusu in bom moral svoja pričakovanja prenesti v 2016.

Ni komentarjev:

Objavite komentar