petek, 23. januar 2015

Se obeta nova serija izgub?

Tole so trenutni rezultati mojega tradanja za januar:



11 zaporednih izgub. In še tri pozicije držim, ki so trenutno vse zelo na meji, da dopolnijo tale niz.

Kot jamram že nekaj časa, trenutne razmere na trgu so zelo slabe za moj stil tradanja. Iz izkušenj vem, da se take serije izgub lahko raztegnejo tudi do 30 ali več. Trenutno sem uspel povprečno izgubo držati tam okoli 2%, kar se je izkazalo kot dobra odločitev, ker danes večina naštetih delnic trguje precej nižje. Danes bom poskušal dvigniti stope še na ostalih odprtih pozicijah, kajti izjemno skeptičen sem do tega, kar se trenutno dogaja. Res si ne želim začeti leta z -10% v prvem mesecu!

Včeraj smo imeli močan dan na indeksih. Nasdaq je zrasel za 1.8% na povečan volumen. Mislim, da bo marsikdo iz tega sklepal, da je to Follow-through Day in začetek novega uptrenda. Vendar pa lahko povem, da se nobena od mojih delnic ni premaknila niti za ped! In ko sem prečesal svoj sken delnic, ki so včeraj pokazale moment, nisem našel ničesar pametnega. To je spet ena tistih anomalij, ki si jih ne znam razlagati. Vsi indeksi nenormalno skočijo, ko pogledam delnice, pa ne vidim ničesar podobnega. Zaupam delnicam, zato sem še vedno pripravljen na najhujše, to je failed poskus rallya, padec pod support na indeksih in potem 5-10% korekcijo, ki bi me zmetala še iz vseh odprtih pozicij. Januar 2015 pa bo zagotovo mesec, ki ga bom želel čim prej pozabiti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar