ponedeljek, 25. avgust 2014

Nova stran - odprte pozicije

Neverjetna serija negativnih tradov julija in avgusta (28 luzerjev brez enega samega vinerja!) me je prisilila v to, da sem še enkrat natančno pregledal vse svoje trade, ki sem jih naredil v zadnjih treh mesecih in jih primerjal z nekimi svojimi splošnimi načeli dobrih tradov. Kot sem omenil že v postu, ki sem ga naredil na to temo, je največji problem, ki sem ga odkril to, da ne dvignem stopa na breakeven nivo, ko se delnica oddalji od točke nakupa. Da bom stope dlje držal na osnovnem nivoju (ki je pri meni okrog 5%) sem se v preteklosti odločil z namenom, da ne izgubljam pozicij prehitro. Vendar se je tak pristop izkazal kot napačen. Moje točke nakupa so zelo natančno definirani flagi in vsak padec pod buy točko je nedvomno failed breakout, ki ga nima smisla tolerirati. Poleg tega opažam, da me lahko zelo hitro potegne v veliko število pozicij in če ne dvignem stopov, sem enostavno na prevelikem tveganju. Obrat trenda na trgih, kot se je zgodilo letos spomladi, lahko povzroči na mojem portfelju padec, ki ga nisem pripravljen tolerirati.

V ta namen sem na blogu naredil novo stran, na katerem beležim vse odprte pozicije s pripadajočimi stopi. Vizualen pregled nad tradi mi bo omogočal boljši vpogled v trenutno tveganje, kateremu sem izpostavljen. Hkrati pa me bo redno osveževanje te strani samo po sebi prisililo v to, da bom bolj redno pregledoval svoje stope in jih po potrebi dvignil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar