četrtek, 21. avgust 2014

Uptrend je pač uptrend

Rad bi naredil samo kratek pregled dogajanja na indeksih. Tokrat na Nasdaqu in tudi na Russell 2000, za katerega sem ugotovil, da nekako najbolje posnema gibanje mojega portfelja, zato je verjetno smiselno, da ga spremljam.

Z leti sem postal velik pristaš enostavnih pristopov določanja smeri trgov. Komplicirane analize se pri meni običajno niso obnesle. Če narišem na grafa obeh omenjenih indeksov nekaj osnovnih trendnih linij, lahko zaključim, da smo v uptrendu. Nasdaq je presenetil, ko je spodkopal prejšnji support in se nato obrnil navzgor, kar je prililo olja na ogenj tistih, ki so bili prisiljeni zapirati short pozicije. Spet je v new highs, kjer, tako mi pravijo izkušnje, je zelo nespametno delati kakršnekoli predikcije o obratu trenda brez konkretnih dokazov. Teh zaenkrat (še) ni, zato je Nasdaq pač v uptrendu.



Nekoliko bolj zamegljeno sliko kaže Russell. Prebil je padajočo trendno linijo, kar je nedvomno začelo poskus uptrenda. Vendar imajo male delnice za seboj kar veliko nivojev, ki bi lahko delovali kot resistance. Vendar, če spet uporabim dummy pristop - dokler ne vidim konkretnih znakov izčrpanja, ne bom dvomil v ta uptrend.


Imejmo v mislih še eno stvar, katera se je izkazala kot zelo učinkovit pokazatelj zdravja trendov. Dokler so korekcije na Nasdaqu krajše od 4 dni in ranga kakšen odstotek ali dva brez velikih dnevnih padcev, je trg dober. Če pa bi se začele pojavljati velike rdeče sveče ali pa po nekaj dneh padcev indeksi ne bi takoj odskočili, bodo to zelo zanesljivi znaki težav.

Ni komentarjev:

Objavite komentar