ponedeljek, 4. avgust 2014

Največja mesečna izguba do sedaj

Obnovil sem tabelo z rezultati. Mesec julij 2014 je bil najslabši, odkar vodim evidenco tradov. Računal sem, da v nobenem mesecu ne bom naredil več kot 5% minusa. Slabih 10% minusa je tako absolutno preveč za moj okus. O glavnih razlogih, zakaj je do tega prišlo, sem nekaj pisal že v preteklih postih. Primarno odpiram preveč tradov preslabe kvalitete z brez potrebe preširokim stopom. Ker me je v času, ko so se trgi počasi premikali navzgor, potegnilo v veliko pozicij, ki pa se po breakoutih niso premaknile nikamor, sem v nekaj dneh tistih hudih padcev zaprl skoraj vse pozicije z izgubo. To je na koncu naneslo velik minus za mesec, letni dobiček pa se je sedaj praktično zradiral, če upoštevam še vse provizije, ki sem jih plačal.

Po taki slabi seriji tradov je najslabše, kar lahko naredimo, da poskušamo v jezi vse takoj nadoknaditi. Garantirano bomo izgubili še več. Najbolje je, da grem čez trade zadnjih dveh mesecev in poskušam ugotoviti, kaj bi bilo možno narediti bolje, ter to potem uporabiti v prihodnje. Glede na res slabo stanje tako indeksov kot posameznih delnic, pa se zna zgoditi, da bom za analize imel res veliko časa, kar pa verjetno ne bi bilo slabo. Zaradi dopusta sedaj kakšna dva tedna ne bo postov, potem pa se spet javim, upam, da s kakšno dobro idejo, kako izboljšati mojo metodiko.

Ni komentarjev:

Objavite komentar