nedelja, 27. julij 2014

Še vedno ni pravega momenta

Že od marca, kar se je začela zadnja večja korekcija v trgu, se pritožujem, da je tradanje na daljši rok zelo težavno. Tudi tale uptrend, ki se je začel konec maja, je bil pod površjem indeksov vse prej kot močan. Veliki indeksi, kot sta SPX in Nasdaq sicer potujeta navzgor in sta praktično na najvišjih nivojih v zadnjem desetletju, indeks manjših delnic Russell 2000 pa se že celo leto 2014 ni premaknil praktično nikamor. Ker sam tradam samo cenejše delnice, je moja učinkovitost temu primerna. Primerjava med SPX in RUT spodaj prikazuje to veliko razliko.


Praviloma trendi, v katerih majhne delnice ne sledijo velikim indeksom, nimajo veliko goriva. In točno to se dogaja zdaj že par mesecev. Breakoutov je izjemno malo, še tisti, ki se pojavijo, pa v večini primerov kmalu izgubijo paro. Na primer, to se mi je prejšnji teden zgodilo z delnico CCM. Kupil sem jo, ko se je nekoliko stisnila, nekaj dni kasneje pa je zabeležila +10% dan na močno povečan volumen. Seveda sem upal, da to pomeni začetek novega trenda za to delnico, zgodilo pa se je ravno obratno. V dveh dneh sem izgubil pozicijo. Dokler bodo breakouti doživljali tako usodo, s svojo metodo ne morem upati na kakršenkoli napredek.

Ni komentarjev:

Objavite komentar