torek, 15. julij 2014

Ne vidim razlogov za paniko

Zadnja dva tedna sem bil zaradi bolezni skoraj brez glasu, zato nisem mogel snemati videov. Stanje se mi je zdaj toliko izboljšalo, da sem lahko nekaj minut govoril v mikrofon.

Prejšnji teden smo zelo na hitro, v pičlih dveh dneh na Nasdaqu dobili pullback do MA20. Večkrat sem rekel, da trendi nad MA10 niso vzdržni in da bo Nasdaq slej ko prej počakal MA20. No, dvodnevni padec za skoraj 3% je naredil svoje. Kljub precej šokantni korekciji zaenkrat ne vidim nobenih znakov za preplah. Pullback je bil pričakovan, na scanih sem zaznal nekaj kar lepih breakoutov, moj portfelj pa se je navkljub tej korekciji kar dobro obdržal. Zaenkrat vse tole izgleda le kot pullback v uptrendu. Precej verjeten je double bottom test, vendar Nasdaq ne bi smel pasti do MA50. Če bi se to zgodilo, bi to takoj pomenilo konec uptrenda.


Ni komentarjev:

Objavite komentar