petek, 4. julij 2014

Breakout v new highs

Obnovljena je tabela z rezultati. Junij je bil ponovno negativen s 3,4% minusa, kar je moj letni izkupiček sedaj znižalo na 14,1%. Naj samo spomnim, da sem bil na začetku marca že na 30%, torej preden se je začela korekcija. In kljub temu, da zadnji mesec in pol indeksi vztrajno lezejo gor, na svojem portfelju ne opažam izrazite rasti. Razmak med indeksi in delnicami je nekaj, kar me je že od nekdaj fasciniralo, oziroma bolje rečeno frustriralo. Pogosto se mi namreč zgodi, da indeksi ne gredo nikamor, moj portfelj pa blesti. No, tokrat pa je ravno obratno. Zato sem se odločil, da ne bom več poskušal prek indeksov tempirati svojih nakupov in prodaj, temveč bom gledal samo posamezne delnice. Ta strategija, kolikor se zdi tvegana, se zaenkrat kar obrestuje, saj tako konsistentnega tradanja brez velikih čustvenih pretresov, še nisem imel, odkar tradam. Padci vrednosti portfelja so običajni, vendar je naklon moje krivulje dolgoročno navzgor, kar je tisto, kar želim videti.

Kakorkoli, poglejmo vseeno, kje stoji trg. Dva tedna nazaj sem nekaj špekuliral, da je Nasdaq tik pod nivojem prejšnjega topa. V višini tega topa je delal bullish flag, kar je za večino traderjev nedvomno predstavljajo buy setup. Pogosto se zgodi, da iz takega setupa pride do breakouta, ki se izjalovi. To sem pričakoval tudi tokrat. In dejansko smo dobili dan, ko so indeksi breaknili ven iz flaga, vendar dan zaključili nizko. V tej fazi sem bil prepričan, da je to začetek korekcije. Vendar je prišlo do t.i. recoverya in sledil je resničen breakout. To lahko smatram le kot znak moči. V tem trenutku so vsi indeksi močno nad MA10 in tak moment se ne bo obdržal. Vendar menim, da je tale šest tednov trajajoč trend takole "iz nič" osupnil marsikoga in da številni traderji bolj kot ne sedijo na denarju. Morda pa nas tja do jeseni res prijetno preseneti še kakšen lep trend, kot smo ga imeli lansko leto, četudi zagotovo ne tako dolg.

Ni komentarjev:

Objavite komentar