sobota, 8. junij 2013

Odboj na Nasdaqu

Po dolgem omahovanju sem se nazadnje odločil, da bom začel objavljati rezultate vseh svojih tradov, tako v živo, v trenutku, ko se zgodijo, kot v obliki tabele, v kateri so navedeni tudi dobički oziroma izgube. Podatke bom vodil od maja 2013 naprej, ko mislim, da sem dokončno razvil neko strategijo, ki se bo kvečjemu nekoliko dopolnjevala, ne pa več bistveno spreminjala. In, seveda, kolikor sem si želel takoj na začetku pokazati neke dobre rezultate, se moram takoj posuti s pepelom:) Maj je bil negativen za 1%, razloge za to pa vidim predvsem v nepričakovano močni korekciji ter nekaj manjših napakah, ki sem jih naredil.

Kar se tiče samih trgov izgleda, da smo končno dobili odboj, ki sem ga napovedoval. Torej, oba scenarija iz prejšnjega posta sta sedaj v igri, možnost za enega ali drugega pa je po mojem ravno okoli 50:50. Plan za naslednji teden ostaja kratek in jedrnat:

  1. Ne povečevati tveganja! Trg ni niti v uptrendu, niti v downtrendu. Vsaka nova pozicija je v tem trenutku čisti gamble. Velik del dobrega tradanja je demonstracija potrpežljivosti. Počakajmo, da se izkaže, kam pes moli taco.
  2. Ne po nepotrebnem zapirati odprtih pozicij. Napaka, ki sem jo naredil prejšnji teden, je bila, da sem v strahu pred sell-offom rahlo zapaničaril in dvignil stope na polovičnih pozicijah. Trg se je nato ironično obrnil tik za tem, ko me je zmetalo ven. Trenutnim pozicijam bom moral dati nekaj prostora, vsaj dokler se resnično ne izkaže, da smo na pragu medvedjega trenda.
  3. Ko se pojavi jasen znak, ukrepati! Skoraj vedno se je težko vrniti v trg, ko te ta prinese okoli (po domače, nategne). Človek se še dobro spomni, kako se je uštel, zato se boji odpreti nov trade tudi, ko se pojavi jasen signal. Obdržimo torej jasno glavo, držimo se sistema, ter ukrepajmo, ko se pojavi signal za long ali short ne glede na morebitna negativna čustva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar