četrtek, 20. junij 2013

Domine se podirajo

Mislim, da smo danes dobili dokončno potrditev, da smo sredi korekcije večjega obsega. Resnično me jezi, ker sem ravno dan pred začetkom tega dvodnevnega padca zaprl relativno veliki short poziciji na trgu, ter včeraj zamudil optimalen trenutek za ponoven short, vendar to se pač dogaja. Večkrat sem opozoril, da lahko gresta Nasdaq ali SPX nad MA20 in prejšnji swing high, pa to ne bi prav nič pokvarilo downtrenda. No, žal je bilo to dovolj, da je konkretno pokvarilo mojo statistiko. Vendar, o tem, kaj lahko pričakujemo v naslednjih tednih, bom povedal več čez vikend. Tokrat današnji tradi, en zaprt long in štirje odprti shorti.

Sell FTK - kupljena pri breakoutu iz baze v okolici MA50. Mislim, da bi v bolj prijaznem trgu zlahka razvila uptrend, tako pa je danes padla pod MA20 in očiten support ter trigerirala moj stop. 3% plusa.



Buy TWM - takoj na open sem odprl short na trgu. Tokrat na TWM, ki je 2x inverse ETF na Russell 2000. Da, cena na open je bila daleč od optimalne, vendar v tej situaciji kakršnokoli čakanje ne bi imelo smisla, saj ocenjujem, da je veliko večja verjetnost nadaljevanja padca kot pa ponovnega obrata.


Short CRAY - delnica, ki je grdo padla v začetku maja, nato dolgo časa prebila v počasi vzpenjajočem se kanalu, iz katerega je navsezadnje skočila navzgor. Glede na to, da ni naredila nikakršne baze, da nima nobenega očitnega supporta ter veliko overhead supplya, mislim da ima dober potencial za hiter, globok padec.


Short ATHN - dolgoročno izgleda zelo toppy. Failed baza na MA50 ter rally v resistance sta dovolj dober razlog za poskus shorta. Upam, da nadaljuje v ravni črti do MA200.


Short CVLT - čudaška delnica z divjimi swingi gor in dol. Upam, da ujamem prvi daljši padec.



Ni komentarjev:

Objavite komentar