ponedeljek, 2. julij 2018

Market in performance update

Zadnja dva tedna junija sta zaključila polletje, po mojem mnenju pa tudi trend, ki je trajal slaba dva meseca. Prejšnji ponedeljek so vsi indeksi dali sell signal. Na Nasdaqu se je to poznalo kot velik rdeč dan pod MA20, kar je načeloma črta, ki jo ta indeks drži v uptrendu. Takole trenutno izgleda graf Nasdaqa:


Od tu naprej so stvari nepredvidljive in vse opcije odprte. Potrebe po špekulacijah zaenkrat ne vidim. Rekel bi samo to, da zaenkrat ne vidim nobenih posebnih znakov, da bi se ta korekcija zaključila, ne na indeksih, ne na delnicah.

Kakšen je bil moj performance v prvi polovici leta 2018? Trenutno sem dobrih 20% v plusu, vendar to predvsem na račun neobičajno dobrega januarja, ko sem zaprl večino profitabilnih tradov, ki sem jih odpiral še lani. Če iz računice odstranim celoten januar 2018, pa sem z zaprtimi tradi dejansko v minusu, graf pa izgleda takole:


Zgornji graf kaže neto realiziran profit/loss po tednih brez januarskih rezultatov, ki celotno črto zgolj prestavijo za nekaj tisoč $ navzgor, same oblike pa ne spremenijo.

Moj celoten all time mesečni equity chart pa zdaj izgleda tako:


Po slabi drugi polovici leta 2015, enako slabem letu 2016 ter obupnem 2017, ko sem dejansko namenoma žrtvoval ogromno kapitala, da sem prišel do določenih informacij, za katere sem računal, da mi bodo koristile v prihodnosti, se je zdaj graf ponovno vsaj kratkoročno obrnil navzgor. Moj prvi cilj bo to črto spraviti na nov letošnji high, ki je nekje pri 35k (na zgornjem grafu Net P/L je to cca 600 v 5. tednu). Naslednji cilj pa bo preseči nivoje s sredine leta 2015, ko se je moj account gibal okoli vrednosti 45k. Seveda to nista neposredno izvedljiva cilja, kajti ogromno bo odvisno od trga, vendar odkrito računam, da sem s spremembami, ki sem jih naredil letos, svojo krivuljo obrnil dolgoročno navzgor.

Trenutno imam odprtih osem pozicij:

https://finviz.com/screener.ashx?v=211&t=LULU,MOV,ETSY,AMRC,MLNX,BEAT,MMI,SHAK



Že hiter pogled nanje mi pove, da so vse te delnice sredi pullbacka ali daljše baze. Zato nekega hitrega premika navzgor v svojem accountu zdaj definitivno ne pričakujem. Tako indeksi kot moj portfelj mi govorijo, da je uptrenda konec in da nas verjetno čaka vsaj nekaj tednov, v najboljšem primeru vodoravnega gibanja.

1 komentar:

  1. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši