nedelja, 11. oktober 2015

Zdaj bo težko

Indeksi se že nekaj časa gibljejo večinoma navzgor. Izgleda, da imamo double bottom, kar pomeni, da bi se lahko izoblikovalo dno. Na delnicah je opaziti nekaj breakoutov. Ali vse to pomeni, da je bear market za nami in da smo na začetku novega uptrenda?

Odgovora na to ne ve nihče. Sam pa vem iz izkušenj, da nas zelo verjetno čaka daljše obdobje zelo nestabilnega tradanja. V tem trenutku je večina traderjev povsem zmedenih. Ne vedo, ali bi kupovali morebiten začetek novega uptrenda ali pa nemara prodajali/shortali v "resistance". In to ustvarja pogoje za potencialno veliko število na videz dobrih setupov, ki pa doživijo obrat v nekaj dneh od breakouta. Vsekakor zdajle ni pričakovati neke velike uspešnosti naših tradov, zato moramo biti še vedno previdni.

Kar sem pravkar opisal, sem prejšnji teden doživel tudi sam na treh tradih, ki sem jih poskušal odpreti. Samo ena delnica (XUE) se je po breakoutu obdržala, dve pa sta mi že v intraday obratu zaprli pozicijo. Na eni delnici (TACT) sem bil v veliki meri za to kriv tudi sam, ker sem zamudil prvi idealen setup, ki še vedno drži. Druga (PLNR) pa me je ravno vrgla ven, nato pa izvedla uspešen breakout. Skratka, stresno, kakorkoli obrnem. In pričakujem, da bo tega v naslednjih tednih še veliko. Upam samo, da mi uspe ujeti vsaj en trade, ki bi se eventuelno razvil v daljši trend.




Ni komentarjev:

Objavite komentar