torek, 13. oktober 2015

Še en neuspešen trade

Rad bi predstavil še en neuspešen trade, ki sem ga naredil včeraj. Gre za delnico BONA, ki po mojih parametrih kvalitete predstavlja setup z zelo visoko verjetnostjo uspešnosti. BONA je svoj trend začela v začetku aprila, hitro skočila za okoli 80%, nato pa v luči celotnega trga šla v gradnjo več kot tri mesečne baze, ki se je z izjemo nekaj kratkih padcev večinoma držala v okolici MA50, kar je v splošnem konstruktiven pojav. Celotna baza se je prejšnji teden zaključila v razmeroma lep, tanek flag, malo nad MA50, in po mojem mnenju je bila v točki "make it or break it". Takle setup bi kupil vedno ne glede na stanje indeksov, saj so po mojih izkušnjah taki idealni setupi v sicer šibkem trgu tisti, ki lahko vodijo indekse navzgor.

Torej sem nastavil svoj buy stop, hitro me je potegnilo v trade in sredi dneva je bila cena že dobrih 5% nad breakout točko. Pričakoval sem že, da sem končno ujel pravi trade, ki bi mi lahko naredil še nekaj plusa do konca leta. Vendar pa se je cena proti koncu dneva naglo obrnila in me še pred closom vrgla ven iz pozicije. Tudi neposredni tradi mi vse bolj govorijo, da je tole vsekakor obdobje, v katerem si zlahka naberem številne izgubne trade. Ko takole spodletevajo tudi idealni setupi, ne morem reči drugega, kot da so razmere slabe, ne glede kaj delajo indeksi. In zelo, zelo moramo biti previdni, da se ne ujamemo v navidezno "izboljšanje razmer". Kot sem rekel, naj indeksi delajo, kar hočejo, dejanski tradi mi govorijo, da smo v težkih časih.


Ni komentarjev:

Objavite komentar