četrtek, 1. oktober 2015

Rezultati za september 2015

Spodaj je tabela tradov v preteklem mesecu:



Logično je, da nisem odpiral prav veliko novih pozicij. Poskusil sem s tremi tradi, če bi slučajno trg nadaljeval pot navzgor, kar pa se ni zgodilo, zato so bili vsi trije negativni.

Posebno pozornost pa si zasluži trade na EFOI. To delnico sem kupil konec junija in jo prodal v dveh delih, prvo polovico sredi avgusta in drugo v začetku septembra. Prva polovica je naredil 132%, druga pa 224%, torej s povprečjem 180%. Celoten potek trada je spodaj:


Vse reference se nanašajo na dokument o moji metodi.

EFOI je naredila nizko volatilno bazo na dnu, ki sicer ni vidna na sliki (poglavje 2.1.1 Baza na dnu), iz katere je začela svoj uptrend z gapom (2.3.2 Znaki za začetek novega uptrenda). Konec junija je zaključila gradnjo baze z lepim flagom (3.3.1 Flag), iz katerega sem kupil.

Sredi avgusta je cena s sunkovitim enodnevnim momentom skočila navzgor, kar je ustrezalo mojim pogojem za ekstremni moment na začetku trenda (5.3.2.3), kjer sem prodal polovico pozicije (5.3.2.6). Drugo polovico sem po pravilih za trailanje ekstremnega momenta (5.3.2.4.1) prodal dobra dva tedna kasneje, ko je šla EFOI v očitno parabolo, ki se je kmalu zatem tudi podrla, kot se vsaka parabola.

Ta en trade mi je praktično rešil leto, saj mi je sam letni dobiček iz nule postavil na slabih 15%. Do konca leta sedaj ne pričakujem več podobnih winnerjev. Verjetno bom občasno poskušal s kakšno pozicijo, saj bo verjetno sledil vsaj kakšen krajši uptrend, vendar, tudi če ujamem kakšnega winnerja, se bo ta verjetno prodal šele v naslednjem letu. Graf gibanja portfelja sedaj izgleda takole:


Ni komentarjev:

Objavite komentar