torek, 6. oktober 2015

Double bottom na malih delnicah

Zadnje tedne sem se tako usmeril samo v indeks Nasdaq, da sem pozabil, da je za občutek o stanju trgov smiselno gledati več indeksov. Kajti, opazil sem, da nekaj časa en indeks bolj krmili celotno dogajanje, nato pa nek drugi, običajno tisti, ki je v tistem trenutku tehnično bolj izdelan.

Zadnjič sem govoril o možnem double bottom vzorcu na katerem od indeksov. No, ta vzorec se je dejansko zgodil, vendar ne na Nasdaqu, kot sem pričakoval, temveč na Russell 2000:


Tale močan odboj v zadnjih dneh torej ne bi smel biti tako nepričakovan, če bi malo pogledali graf RUT (ali IWM ali IWC). Jasno je opaziti klasično double bottom formacijo, pri čemer ima drugi bottom nekajdnevni flag, oziroma kot nekateri temu rečejo "pumpanje", pred izbruhom navzgor.

Zaenkrat še ne vidim prav velikega sodelovanja delnic, zato na prvi pogled izgleda, da bi se razmere znale kmalu spet obrniti. Predvsem bi si zelo želel videti, da bi šli tudi drugi večji indeksi v podoben double bottom, kar bi ustvarilo še večji strah in potencialno še boljše pogoje za daljši uptrend.

Ni komentarjev:

Objavite komentar