nedelja, 25. avgust 2013

V pripravi morebiten short squeeze

Morda to celo premalo poudarjam, vendar iz izkušenj vsekakor vem, da je najbolj nevarno karkoli predvidevati glede smeri trgov. Dolgo časa sem poskušal zgraditi nekakšen market timing model, s pomočjo katerega bi lahko zanesljivo določil, kdaj kupovati, kdaj prodajati in kdaj sedeti na rokah. Največja napaka, ki sem jo dolgo počel, pa je bila to, da sem na signale takšnega modela pogosto prodal najboljše delnice na vsak manjši padec. V vsaj polovici primerov se je trg nato hitro obrnil in moje delnice so poletele brez mene.

Ko sem se dokončno odločil, da bom za smer trenda enostavno uporabljal smer gibanja povprečij MA10, MA20 in MA50, so stvari postale precej bolj preproste. Druga odločitev, ki sem jo sprejel, je bila, da na podlagi smeri trga ne bom delal nobenih tradov. Delnicam samim pustim, da me vodijo na long ali na short stran. Zaenkrat se je ta strategija kar obnesla.

Ves ta uvod pa služi za razlago petkovega dogajanja. Malo prej sem rekel, da je Nasdaq zame glavni indeks, ter da na njem MA20 še vedno potuje navzgor, torej je za moj okus v uptrendu. Malo me je sicer prestrašila divergenca na ostalih indeksih, saj so že vsi v konkretnem downtrendu. Vendar, še enkrat, Nasdaq je indeks, ki po mojih izkušnjah daleč najbolj odraža dejansko dogajanje. Močan petkov close nad MA20 potrjuje nadaljevanje uptrenda.

In, kar je dejansko tema tega posta, sumim, da se morda pripravlja short squeeze. Praktično vsi traderji, ki jim redno sledim, so se začeli obračati na short stran. In ne dvomim, da je v zadnjem mesecu, ko so vsi indeksi začeli risati "bearish top" vzorce, velika večina traderjev začela zapirati long pozicije in odpirati short. Če bo trg iz dneva v dan počasi lezel gor, bodo vsi ti shorterji počasi zapirali svoje shorte, kar bo trg vleklo gor. Kako bomo vedeli, da se res to dogaja? Preprosto. Če bo Nasdaq brez velikega pompa v naslednjem tednu šel v new high in potem ponovno brez velikega pompa nadaljeval pot navzgor še kakšen teden ali dva. Sam ostajam pri obstoječih pozicijah, ki nekoliko prevladujejo na long strani. Seveda pa bom brez vsakega zadržka odprl novo pozicijo na long ali short strani, če vidim dober setup.


Ni komentarjev:

Objavite komentar