nedelja, 18. avgust 2013

Nasdaq v potrjeni korekciji

Četrtek prejšnji teden je nekako potrdil tisto, na kar opozarjam že nekaj časa. Obdobjem nizke volatilnosti skoraj vedno sledijo eksplozivni premiki v eno ali drugo smer. Trg se je odločil, da bo šel dol in s tem moj model postavil v potrjeno korekcijo. To v bistvu pomeni samo to, da se je MA20 na Nasdaqu obrnil navzdol, kar je zame nekako definicija srednjeročnega downtrenda. S tem so zdaj vsi štirje večji indeksi v downtrendu, torej nekih ugibanj ni več. Obstaja seveda možnost za presenečenje. Če bi se Nasdaq nemudoma obrnil navzgor, bi sistem seveda dal obraten signal. Vendar, če ne špekuliramo vnaprej, od četrtka naprej smo v downtrendu.

To mojega plana tradanja v ničemer ne spremeni. Še vedno videvam veliko dobrih setupov na long strani. Kljub korekcijam je najboljše delnice seveda potrebno kupiti, saj te zelo rade skočijo iz baz ravno v času korekcij v trgu. Je pa tale padec seveda močno razredčil moj portfelj. Na long strani sem ostal le še v MOVE, NUS, CTRP in YELP, na short strani pa sem tudi odprl par pozicij. Recimo torej temu, da sem ustrezno pripravljen na en ali drugi scenarij, naslednji teden pa bo zagotovo kar pester.

http://www.screenr.com/7fRH

Ni komentarjev:

Objavite komentar