nedelja, 11. avgust 2013

Moj portfelj napoveduje korekcijo

Indeksi in posamezne delnice so seveda v korelaciji, vendar mi izkušnje govorijo, da ni preveč smiselno gledati samo indeksov in na njihovi osnovi sklepati o prihodnjih spremembah portfelja. Trenutno Nasdaq izgleda čisto v redu, drži uptrend. Vendar večina mojih delnic kaže drugačno sliko. V zadnjem tednu sem na treh od svojih delnic videl tiste značilne sell-off dneve, ki se pokažejo kot nenadne velike rdeče sveče, ki jih ni moč spregledati. Poleg tega mi zadnja dva nakupa stojita praktično na mestu in grozita s failed breakoutom. Tretji razlog za previdnost pa so še tri delnice, ki so skočile gor na earningse in bodo v naslednjih nekaj tednih morale nekako ublažiti tak močan skok. Skratka, mojemu portfelju zaenkrat grozi korekcija, moment se je ustavil tako na mojih zadnjih nakupih, kot tudi na indeksih, kar vse skupaj zelo verjetno pomeni, da se pripravlja nekakšna sprememba. Ker pa seveda ne morem tega vedeti zagotovo, sem prisiljen še naprej izvajati svojo metodo, četudi naredim nekaj zaporednih izgub.

http://www.screenr.com/tAmH

Ni komentarjev:

Objavite komentar