četrtek, 22. avgust 2013

Guruji so si enaki - čas je za previdnost

Na Twitterju in na drugih blogih seveda spremljam nekaj traderjev, ki jim, recimo temu, najbolj zaupam. Čeprav pri tem ne gre za zaupanje tipa "če ta in ta trader reče, da bo šel trg gor, bom zato kupoval", temveč bolj za preverjanje, kam merijo najboljši traderji na svetu s potrjenimi rezultati ter vsaj približno podobnim oknom trgovanja, kot ga imam sam.

Mislim, da bom v bližnji prihodnosti na kratko predstavil nekaj teh "gurujev", tokrat pa bi rad le omenil, da je večina teh strokovnjakov zavzela obrambno držo. To seveda ni nič presenetljivega, saj res ni potrebno biti ravno genij, da po dogajanju v zadnjih dveh tednih prideš do zaključka, da je trg v korekciji. Vendar je seveda potrebno svoje stališče tudi nekako podpreti, sicer ga na noben način ni možno ovrednotiti.

Eden mojih večjih idolov je Mark Minervini. Več o njem kdaj drugič. Občasno na svojem blogu objavi kakšen video prispevek o analizi trga, ki si ga je vselej vredno ogledati. Sicer je zelo študijski tip, ki vključuje v svoje analize bistveno več parametrov kot jaz, vendar običajno ima "point". Priporočam ogled njegovega zadnjega prispevka, v katerem navede kopico razlogov, zakaj meni, da bi lahko bila ta korekcija začetek novega medvedjega trga.

http://www.minervini.com/blog/index.php/blog/show/special_market_commentary_8_16_13

Jon Boorman je klasičen trend follower stare šole. Na smer trga ne da veliko, saj pusti delnicam, da ga same potegnejo na long ali short stran (miselnost, ki zelo ustreza tudi meni). Pred kratkim je objavil post, v katerem je malo predebatiral svoj pogled na možno korekcijo, seveda pa se ni opredelil, kam meni, da bo trg šel v prihodnje.

http://jonboorman.com/revisiting-the-correction-roadmap/

Joseph Burns sicer ne trada v istem okviru, kot jaz, niti ne istih instrumentov, vendar je prizemljen trader, ki zna na vse okoli trgovanja pogledati zelo objektivno in je na splošno prava zakladnica resnično dobrih idej. Njegov pogled na trenutni trg je nekako nevtralen:

http://newtraderu.com/?p=4636

In pa še moja malenkost. Slika spodaj mi pove vse, kar moram vedeti. MA20 na Nasdaqu se presenetljivo še ni obrnil navzdol, medtem, ko je na vseh ostalih indeksih že krepko v downtrendu. Nasdaq je sicer moj najljubši indeks, vendar se pri tako močni divergenci glede na ostale indekse vseeno raje zanesem na večino, zato bom vseeno rekel, da smo v downtrendu. Če bi v naslednjih nekaj dneh na Nasdaqu dobili močan close nad MA20, bi mnenje hitro spremenil. Zaenkrat zadnjih nekaj dni izgleda kot kakšen "rounded bottom", iz katerega bi lahko sledil vsaj krajši skok. Vendar, downtrendi so pregovorno zelo prevarantski, kar pomeni, da ne smemo preveč zaupati vzorcem na grafih. Držimo se svoje metode, imejmo ves čas postavljene stope, pa smo še na najbolj varni strani.



Ni komentarjev:

Objavite komentar