petek, 7. oktober 2016

Rezultati september 2016

Moji tradi za pretekli mesec:


Mesečna izguba 2% je tisto, k čemur stremim. September 2016 je bil še en klasičen mesec, ki sem se jih zdaj že dodobra navadil - veliko setupov, veliko tradov, vendar zelo malo momenta, zato spet številne izgube. Spodaj je graf gibanja moje glavnice.


Lanski september je bil moj zadnji konkretno pozitiven mesec (mali plus sem imel le še letos maja), torej bi lahko rekel, da sem celih 12 mesecev preživel v downtrendu! In to kljub temu, da indeksi konec koncev niti ne izgledajo tako slabo.

Pri tako dolgih slabih obdobjih je potrpljenje in zaupanje v metodo res postavljeno na preizkušnjo. In to je tisto, kar je po mojem opažanju ena največjih slabosti dolgoročnega tradanja - ker se tradi razvijajo tako počasi, lahko tudi zelo, zelo dolgo ne delamo drugega, kot le nabiramo izgube. Še en slab mesec, pa bom z glavnico tam, kjer sem bil nazadanje julija 2014. Če ne bi bil 100% prepričan, da bo moj sistem sčasoma dal pozitivne rezultate, bi v tem trenutku zelo verjetno začel iskati "kaj boljšega".

Na svoje retultate tradanja je vedno treba gledati v kontekstu trga. Dejstvo je, da sem konec leta 2013 ujel zadnje vzdihljaje enega najboljših trendov v zadnjih 15 letih, kar mi je glavnico premaknilo malenkost v pozitivo, tako da sem skupno gledano še vedno v plusu. Ampak, kot sem predvidel že dve leti nazaj - cena, ki jo bomo plačali za tisti uptrend, bo visoka. Morda ne toliko procentualno, kot časovno. Zato mi v bistvu niti ne preostane drugega, kot da poskušam nekako preživeti s čim manj izgubami do naslednjega velikega uptrenda, kadarkoli se bo ta že zgodil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar