sobota, 15. oktober 2016

Masovna razprodaja

Zadnjih nekaj tednov opažam pojav, ki se je razširil na toliko delnic, da to ne more biti več samo naključje. Namreč, skoraj vse delnice, ki sem jih še nekaj časa imel na listi tistih z najboljšim potencialom, so začele padati pod vse možne supporte. Še posebej očitni so padci pod MA50, ki v uptrendu pogosto služi kot ena zadnjih trendnih linij supporta. Tako delnice v mojem portfelju, kot tiste, ki jih budno spremljam, ena za drugo padajo pod MA50, kot da ne bi bilo nič. Niti nobenega poskusa odboja, nič! Spodaj je nekaj takih primerov (na zalogi pa jih imam vsaj še petkrat toliko).








Zelo nerad špekuliram, kaj razni pojavi na trgih "pomenijo". Ampak tole enostavno ni normalno, vsaj kakor sam analiziram trge ne. Najbolj čudno pri vsem skupaj je, da indeksi niti ne izgledajo tako zelo slabo. Na primer, Nasdaq izgleda, kot da je v mali korekciji, tik pod new time highs:


Itak sem že zdavnaj zaključil, da indeksi ne odražajo stanja posameznih delnic na trgu, in da si z njimi nimam kaj dosti pomagati. Vendar take razlike med obnašnjem indeksov in svojega portfelja dejansko nisem zaznal že odkar tradam tole metodo, in to pomeni približno tri leta.

Kot rečeno, ne želim špekulirati, kaj bo sledilo iz tega, ne morem pa si pomagati, da me vse skupaj ne bi malo strašilo. Očitno nekaj mega cap firm, kot so Apple, Google, Amazon in Facebook (ki skupaj predstavljajo večinski del Nasdaqa in S&P 500), zaenkrat zelo uspešno držijo indekse nad vodo. Ampak realno gledano smo po mojem že kar konkretno v bear marketu in je torej le vprašanje časa, kdaj bodo to pokazali tudi indeksi.

1 komentar:

  1. Zdi se mi ,da je trg pred malce večjim padcem, podobno kot avgusta '15.

    OdgovoriIzbriši