torek, 22. december 2015

Pred zaključkom leta

Za letos se je bolj ali manj zgodilo, kar se je imelo za zgoditi. Zadnja dva trgovalna tedna leta sta v večini primerov "up", vedno pa se volumen in s tem volatilnost zmanjša, tako da v nobenem primeru ne gre pričakovati nekih velikih pretresov. Na grafu S&P 500 sem narisal, kar se mi zdi najbolj verjetno nadaljevanje v letu 2016:
  1. S&P praviloma najbolje sledi tehnični analizi. Zaenkrat izgleda kot da želi ustvariti nekakšen padajoč kanal oziroma wedge.
  2. Pričakujem, da bi do konca leta indeks lahko prilezel ravno do vrha kanala.
  3. Glede na trenutne razmere se mi zdi precej neverjetno, da bi lahko novo leto začeli z uptrendom. Po mojem mnenju bodo indeksi nadaljevali pot navzdol.
  4. Ne pričakujem še enega hitrega padca, kot je bil avgusta. To se dogaja redko in nepričakovano. Bolj verjetno se mi zdi, da bo downtrend stopničast in okvirno definiran s padajočima trendnima linijama.

Kakorkoli se bo že tole zaključilo, bo leto 2015 eno tistih, ki jih bom želel čimprej pozabiti, saj celo leto nismo imeli niti enega daljšega uptrenda. Analiza tradov bo zagotovo pokazala izjemno nizek odstotek uspešnosti tradov. Vendar več o tem kmalu po novem letu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar