torek, 1. december 2015

Rezultati za november

November 2015 si bom zapomnil po naslednjem:
  • Bil je moj najslabši mesec leta 2015 kljub temu, da so indeksi delali letne rekorde.
  • Naredil sem napako, ko sem kupil desetkratno pozicijo na delnici, kar se mi ni zgodilo še nikoli.
  • Moji buy setupi so se prvič obnesli zelo slabo, z ogromno failed breakout in obrati, kar me je prisililo, da sem se začel bolj osredotočati tudi na intraday grafe.
Tole so rezultati mojih tradov za december:


Ter graf gibanja portfelja:


Če ne bi bilo tiste napake pri tradu, bi izguba padla v sprejemljivih 3%. 5% pa je za moj okus že nekoliko preveč. Zgodila se je ena od tistih serij, o katerih vedno govorim - serije po 20 ali 30 zaporednih neuspešnih tradov. V preteklosti sem na mesece kot je tale izgubljal tudi po 15%. Po več takih ciklih se je pokazalo, da se takim serijam enostavno ne morem izogniti s še tako dobrimi metodami za nakup. Tu nas pred katastrofo dejansko lahko obvaruje samo popoln minimalizem pri riziku. Včasih nas le-ta stane kakšne pozicije, ki jo izgubimo prehitro, vendar je nedvomno končni rezultat še vedno močno pozitiven.

Ni komentarjev:

Objavite komentar