petek, 17. julij 2015

Obstaja tudi možnost uptrenda

Zadnjič sem govoril o tem, da mi ni preveč všeč način, na katerega se je začel zadnji odboj. Mislil sem predvsem sunkovit padec v strahu, neodločne breakoute mojih nekaj zadnjih nakupov, ter nekakšno splošno mišljenje, da bo sedaj, ko smo Grčijo pospravili pod predpražnik, vse v redu.

Še vedno mislim, da poletje ne bo ravno vroče (kar se tiče delniških trgov). Moramo pa vseeno razmišljati tudi o možnosti, da se bodo indeksi počasi in neodločno, pa vendarle, naslednji mesec ali dva gibali navzgor. Sploh sedaj, ko so indeksi zelo raztegnjeni, je odlična priložnost, da se t.i. "late comerji" pustijo zadaj. Traderji, ki se ozirajo na indekse, naslednih nekaj dni zatogovo ne bodo kupovali, kajti po njihovem je trg preraztegnjen, torej lahko sledi samo korekcija.

Sam se strinjam, da so indeksi raztegnjeni, vendar so moje izkušnje s tem take, da se ta raztegnjenost lahko vleče tudi zelo dolgo. Pravzaprav, kot sem že večkrat povedal, nekateri od najboljših trendov so se začeli s takim "lockout rallyjem", ki zaklene ven večino traderjev, ki čakajo na pullback. O tem sem pisal tukaj.

Torej, kaj sedaj? Predvsem moramo imeti v mislih obe opciji - da se bodo indeksi sesuli in šli nazaj v to dolgo bazo, ali pa se bo trend počasi le začel razvijati. Priporočam tudi ogled tega posta, kjer sem pisal o znakih, na katere moramo biti pozorni, ko ocenjujemo zdravje uptrenda.


Ni komentarjev:

Objavite komentar