sreda, 29. julij 2015

Z naslednjim tednom grem na dopust, zato bo tole verjetno zadnji post do druge polovice avgusta. Tako ali tako se razmere niso nič spremenile, zato lahko še enkrat le ponovim, kar govorim že nekaj tednov:
  • Zaenkrat ne vidim pogojev ne za daljši uptrend, ne za daljši downtrend. Če bi že moral ugibati, bi rekel, da bodo trgi prej padli v korekcijo, kot pa šli v uptrend.
  • Poskus uptrenda je definitivno zlomljen in trenutno smo spet v obdobju, ko lahko le gledamo, kaj se bo iz tega izcimilo.
  • VIX je na prvi poskus odboja spet močno padel, kar pomeni, da tudi iz tega poskusa najverjetneje ne bo nič.
  • Še vedno opažam precejšnjo diskrepanco med gibanjem indeksov in mojega portfelja. Na primer, včeraj so vsi indeksi zrasli za približno en procent, moj portfelj pa se v splošnem ni premaknil nikamor, z izjemo ene delnice, ki je strmoglavila. 
  • Mojih zadnjih 6 nakupov je bilo neuspešnih.


Skratka, moj zaključek je, da smo še vedno v izjemno dolgočasnem obdobju, ko breakouti ne delujejo, trendi se ne razvijajo. To je obdobje, ko si lahko naberemo veliko število neuspešnih tradov, ki se na koncu akumulirajo v velike izgube na portfelju. Primarno se še vedno osredotočam na to, da ne odpiram velikega števila novih pozicij. Buy stop nastavim le tu in tam na kakšnih delnici, ki je po mojem mnenju vredna majhnega tveganja. Verjetno pa bi bilo za večino position traderjev najbolje, če bi tole obdobje enostavni prespali in se vrnili na trge, ko se bo dejansko začelo karkoli dogajati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar