petek, 26. junij 2015

Nekaj tradov

Trgi so še naprej nestabilni. Nasdaq zaenkrat izgublja new highs, vendar moramo počakati še kakšen dan ali dva za potrditev.

Rad bi pokazal nekaj svojih bolj zanimivih tradov tega tedna. Spodaj je delnica SSRI. Kupil sem jo sredi maja, ko je po gapu na velik volumen naredila tridnevni flag, iz katerega je močno skočila. Potem je skoraj en mesec preživela v nekakšni gradnji baze. Sredi junija se je potem naredil velik up day, ki mu je v nekaj dneh sledil prav tako močan breakout v new highs. V tem trenutku sem bil prepričan, da bo delnica nadaljevala trend navzgor in da imam morda končno v roki potencialnega velikega winnerja. No, SSRI je potem preseneltjivo hitro povsem izgubila tla pod nogami in se v dveh dneh vrnila v območje, kjer sem imel postavljen stop. Pozicijo sem zaprl z okrog 10% plusa, iskreno pa sem računal na precej več. Delnica sicer še ni povsem mrtva. Še vedno je nad MA50 in lahko zgradi novo bazo. Vendar je padla pod moj stop, ki je bil pod supportom. S tem je prekršila moje pravilo, zato sem delnico moral prodati.


Druga delnica, od katere sem si veliko obetal, je HRTX. Gre za biotehnološko delnico, za katere je značilno sunkovito skakanje v obe smeri. Po izjemno močnem gapu v začetku junija se je cena ravno toliko umirila, da sem jo nekako uspel kupiti. Potem je še nekaj časa nadaljevala pot navzgor. Upal sem, da bo šla v ekstremen moment na začetku trenda, kar bi mi omogočalo, da bi hitro prodal vsaj del pozicije s profitom. Vendar se je raje odločila za 20% pullback, kar niti ni slabo, če se bo tu obrnila, zgradila bazo in nadaljevala uptrend, kajti v tem primeru so potencialni dobički še večji. Kakorkoli, 20% pullback je tudi največ, kar dovolim. Če bi padla globlje, bi to verjetno pomenilo konec trenda, zato bom danes dvignil stop pod hammer. 
 

Dva dni nazaj sem kupil delnico EFOI. Njena osnovna formacija je gap, ki je sicer grdo zanihal. Vendar se je cena po nekaj tednih umirila in omogočila varen nakup iz flaga. V dveh dneh po breakoutu je naredila že 15%, kar mi omogoča, da stop dvignem vsaj na nulo. To je seveda krasno. Da pa bo EFOI postala velik winner, pa bo morala pokazati še precej več, za kar bo seveda potreben čas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar