sobota, 8. marec 2014

Vse po starem

Nekoč sem na nekem blogu prebral nekaj, kar me je spomnilo na trenutno dogajanje na delniških trgih. Šlo je nekako takole: "Ko so vsi zdolgočaseni, profesionalci delajo profit, amaterji pa čakajo, da stvari postanejo zanimive. Ko stvari postanejo zanimive, amaterji izgubljajo denar, profesionalci pa čakajo, da stvari postanejo dolgočasne." Ali nekaj podobnega. Ampak, kar je želel avtor povedati, je to, da so lepi trendi dolgočasni, vendar profitabilni. Divje skakanje pa je sicer zanimivo, vendar je takrat težko karkoli narediti. In trenutno dogajanje zagotovo je dolgočasno. Spet smo imeli en mesec čudaškega uptrenda, ko so šli indeksi iz dneva v dan samo gor, gor in gor. Ne bom se pritoževal, saj je to okolje, ki meni najbolj ustreza. Vendar mislim, da bo počasi spet čas za nekaj akcije, kajti timing za korekcijo se približuje.

Moram se opravičiti za spodnji video, saj je to zagotovo daleč najslabši posnetek, kar sem jih naredil. Nekje sredi snemanja mi je moj sedem let star procesor odpovedal poslušnost in vse skupaj je zmrznilo. Ko so se težave razrešile, sem nadaljeval snemanje, vendar sem po pregledu posnetka opazil, da je slika od takrat naprej zaostajala za zvokom. In ker se ne počutim najbolje, se mi ni dalo še enkrat snemati vsega, zato naj bo za ta teden to pač to.


Ni komentarjev:

Objavite komentar