sobota, 22. marec 2014

Priprave na korekcijo

Verjetnosti za novo korekcijo so po znakih, ki sem jih videl ta teden, precej večje. Eden od zelo pogostih pojavov, ki mislim, da zavede veliko večino traderjev, je "flag", ki se ustvari na indeksih po prvem padcu z vrha. Zelo pogosto se namreč zgodi, da indeksi poskušajo breakniti navzgor, nato pa se čudežno obrnejo navzdol. No, točno to se je zgodilo včeraj, torej v petek. Tridnevnemu flagu je sledil poskus breakouta tako na Nasdaqu, še bolj očitno pa na S&P 500 (indeks, ki ga s stališča tehnične analize gleda večina, večina pa, kot vemo, denar izgublja), oba indeksa pa sta dan zaključila zelo nizko na povečan volumen. Mislim, da ni dvoma, da nas čaka težaven naslednji teden.

Tudi moje pozicije govorijo povsem enako zgodbo, o čemer sem dejansko jamral že prejšnji teden. Kar nekaj delnic je imelo močne en do tri dnevne skoke, ki so do konca tedna povsem razvodeneli. In nekaj takih pozicij sem dejansko že izgubil. To je tipično obnašanje v trgu, ki je v downtrendu, četudi to še ni razvidno na indeksih. Day in swing traderji porinejo delnico iz baze, ker pa ni podpore pozicijskih traderjev, ki kupujejo tudi iz ne povsem optimalnih setupov, delnica v nekaj dneh po takem breakoutu povsem razpade.

No, vsaka medalja ima seveda dve plati. Imam nekaj delnic, ki se niso obnašale po pravkar opisanem scenariju, temveč so zadržale visoke nivoje. Poleg tega me je ravno v petek, ko je vse cel dan padalo, potegnilo v nekaj pozicij. Upam, da bodo te delnice preživele morebitno prihajajočo korekcijo in bile 100% plus dobičkarji v naslednjem bull ciklu, ko se ta pojavi.


Ni komentarjev:

Objavite komentar