sreda, 1. januar 2014

Rezultati 2013 in nekaj napovedi

December je bil na koncu najslabši mesec, odkar objavljam rezultate. Približno 6% mesečnega minusa je letni rezultat postavilo na +12,5%. Seveda to ni dobiček, ob pogledu na katerega bi lahko skakal od veselja. Je pa 2013 prvo leto, v katerem sem sploh imel kakršnekoli dobiček, tako da enostavno moram biti s tem zadovoljen. Bolj kot sami profiti z delnicami me veseli, da imam občutek, da sem na nek način le uspel izdelati neko sebi lastno metodiko, ki prvič omogoča velik potencial, drugič pa mi ne povzroča psihičnih travm. O tem sem se izdatno razpisal v postu o lekcijah za leto 2013, zato tega tukaj ne bi ponavljal.

V videu zelo na hitro preletim še nekaj sektorjev, ki bodo po mojem mnenju zanimivi v letošnjem letu. V prvi vrsti bi omenil Kitajsko, Japonsko in Rusijo, oziroma kar Azijo na splošno. Nekako se mi ob pogledu na grafe dozdeva, da bi se na tem področju počasi lahko začeli razvijati dolgoročnejši trendi. Tudi ameriški indeksi, Nasdaq, indeks polprevodnikov ter biotehnologije, ne kažejo nobenih znakov izčrpanosti, tudi po štiri leta trajajočem uptrendu ne. In seveda sektor dragih kovin. V tem trenutku sicer ni vidnih nekih znakov obrata, vendar obstaja potencialen zelo velik double bottom, ki, če se bo izkazal za verodostojen vzorec, lahko vodi v zelo močan potisk navzgor. Nekoliko bo treba še počakati. Na srečo se meni ni treba ukvarjati z dolgoročnimi napovedmi in raznimi indeksi, saj prvič, tradam le posamezne delnice in drugič, sem popolnoma prilagodljiv glede na trenutno dogajanje.


Ni komentarjev:

Objavite komentar