četrtek, 16. januar 2014

Nasdaq spet v new highs in nekaj statistike

Dve novici danes. Indeks Nasdaq je ponovno prekršil skoraj vsa moja pravila, ki jih uporabljam za določanje smeri trga in namesto korekcije skočil v new highs. Počasi tale uptrend postaja resnično nevzdržen in dejansko tudi sam čutim nekakšno napetost v pričakovanju spremembe trenda.

V tabelo z rezultati sem dodal še nekaj malega statistike. Verjetno najbolj zanimiv podatek je ta, da sem imel lani le 25% vseh tradov winnerjev, pa sem vseeno leto uspel končati v plusu, kar je vsekakor dober znak, saj to pomeni, da očitno znam iz tistih winnerjev, ki jih imam, odnesti veliko več, kot izgubim z loserji. Za komentar ostalih podatkov predlagam kar ogled videa. Moram se pa opravičiti, ker sem ključna podatka, ki dejansko govorita o uspešnosti metodike, izračunal rahlo nepravilno z uporabo procentualnih vrednosti, namesto, da bi upošteval dejanske dolarske. Namreč, vseh dolarskih dobičkov in izgub nimam zapisanih v obliki, ki bi jo lahko enostavno vrgel v excel in poračunal zadeve. Bom to upošteval za drugo leto. Ker pa uporabljam precej konstantno velikost pozicije na vseh tradih, rezultati ne bi smeli bistveno odstopati.


Ni komentarjev:

Objavite komentar