nedelja, 26. maj 2013

Prvi pullback

V sredo se je začel prvi pullback po enem mesecu uptrenda. Kolikor je obrat izgledal dramatičen, bi rad opozoril na to, da je po tako dolgem in enakomernem uptrendu, kot smo ga imeli, nekoliko močnejši popravek pričakovan in nekaj povsem normalnega. Brez panike, torej. Dokler Nasdaq drži MA20 mislim, da smo v uptrendu, ki lahko traja še dolgo časa. Po drugi strani, še en močan dan navzdol pod low te korekcije, bi takoj spremenil celotno sliko.

Trg je seveda eno, kako se obnašajo naše delnice pa nekaj povsem drugega. Osebno ne morem biti preveč zadovoljen. Ta korekcija me je seveda zmetala iz par pozicij, kar ni nič nenavadnega. Bolj pa me skrbi dejstvo, da se mi je do zdaj samo ena delnica konkretno premaknila navzgor. Vse preveč delnic se kmalu po breakoutu ustavi in se potem ne premakne nikamor. Kar seveda pomeni samo to, da ob naslednjem padcu v trgu letim ven. Torej, kolikor uptrend na indeksih izgleda lep, lahko povem iz lastnih izkušenj, da se posamezne delnice večinoma ne premikajo tako zelo lepo. Seveda je tukaj prisotne tudi nekaj sreče z izbiro vendar, ko kupim 7 povsem različnih delnic, kar je po mojem mnenju dovolj široka razpršitev, in skupno gledano ne vidim konkretnega premika v plus, to pomeni, da enostavno ne smem preveč pritiskati. Očitno kljub močnim indeksom razmere niso preveč naklonjene mojemu tipu tradanja. 




Ni komentarjev:

Objavite komentar