ponedeljek, 27. maj 2013

Kaj storiti z delnico po breakoutu

Moja metodika zahteva, da imam v vsakem trenutku na vsaki delnici postavljen stop loss. Stop loss mora zagotavljati tri stvari:

  1. Varuje nas prevelikim izgubami v primeru neuspešnega trada.
  2. Ko smo v dobičku, zaklenemo del dobička.
  3. Ko smo v dobičku in zaklenemo del dobička, delnici omogočamo nekaj "prostega gibanja" v upanju na še večji dobiček.
Torej, ko sem enkrat v delnici, ki je uspešno presegla moj nivo nakupa, oziroma izvedla uspešen breakout, je moja skrb predvsem to, kako zakleniti vsaj nekaj dobička, vendar delnici hkrati omogočiti dovolj prostora za normalne pullbacke na poti gor.

V ta namen sem definiral nekaj tipičnih obnašanj delnic po breakout. Več detajlov je seveda v videu, tukaj jih bom samo naštel:
  1. Failed breakout - negativni scenarij, ko delnica pade pod breakout nivo.
  2. Test takoj po breakoutu - delnica uspešno breakne in v nekaj dneh testira breakout nivo.
  3. Breakout brez pullbacka - delnica po breakoutu strmo zraste in nam ne da prave možnosti za pametno postavitev stopa.
  4. Pullback po breakoutu - delnica v roku 2 tednov po breakoutu naredi pullback, ki gre lahko vse do breakout nuvoja.
  5. Flag po breakoutu - delnica po breakoutu zadrži visoke nivoje in naredi t.i. "flag".
Torej, ko enkrat znamo identificirati vzorec gibanja, lahko razmeroma zanesljivo in brez slabe vesti dvignemo naš stop in se tako izognemo frustracijam ob morebitnem padcu pozitivnega trada v negativo. Primeri vseh teh modelov so v spodnjih videih.


Ni komentarjev:

Objavite komentar