ponedeljek, 28. avgust 2017

Pregled trgov in pozicij

Poletje s svojimi dopustniškimi obveznostmi je skoraj mimo in čas je, da malo pogledamo dogajanje na delniških trgih.

Indeksi

Indeksa, ki me najbolj zanimata, sta Nasdaq in Russell 2000. Kar sam zaenkrat vidim na Nasdaqu, je še vedno veljaven dolgoročni trend in korekcija, ki je trenutno še vedno zgolj korekcija in ne kakšen bear market:



Tudi Russell se ne obnaša nič kaj drugače, kot že celo leto. Trenutni kratkoročni downtrend je indeks samo potegnil nazaj v bazo, v kateri se zadržuje že od začetka leta:



Skratka - oba indeksa sta trenutno v downtrendu, kar zagotovo pomeni težave za naše breakoute.

Da smo res v splošni korekciji, je precej razvidno tudi s samih delnic. Spodaj je nekaj primerov delnic, ki so v zadnjem mesecu iz zelo zdravih uptrendov padle, kot bi jim nekdo potegnil preprogo izpod nog. Taki preuranjeno zaključeni uptrendi so bili v preteklosti precej jasen znak, da trg ni zrel in to seveda pomeni velike težave pri držanju pozicij. Klasičen znak daljših korekcij je, ko očitni supporti na delnicah nimajo nobene teže več.









Zaprte pozicije in failed tradi

V preteklem tednu sem poskusil le na LL v petek in imel failed trade, ko me je intraday pullback v nekaj minutah vrgel ven iz pozicije:

 

Kot vidimo je delnica konec dneva zaključila z lepim plusom 4%. Sam uporabljam zelo tesne stope, na večini pozicij okoli 1%. Prednost tega je, da si lahko privoščim večje število failed tradov in še ne zaidem v težave. Slabost pa je seveda, da moram res popolno tempirati vstop, ker me praktično vsak najmanjši pullback vrže ven, kar se mi je zgodilo tudi na LL. Redko se mi sicer zgodi, da se breakout uspešno izvede po tem, ko me na tak način vrže iz pozicije, vendar izgleda, da bo ravno to primer na LL. Že v osnovi je bil problem v tem, ker delnica ni bila več v kratkoročnem momentu. Načeloma bi rad odpiral čim manj takšnih pozicij, vendar v trenutnem okolju korekcije boljših priložnosti niti ni. Več o tem malo kasneje, ko bom predstavil watch listo.

Odprte pozicije

Trenutno držim dve odprti poziciji. Prva je EVRI, ki se tako kot večina delnic ki še vedno držijo uptrende, bori z MA50:



Druga je NRG, ki je le še korak od mojega stopa, ki ga držim pod low pullbacka, ki ga je nedavno uspešno zaključila:



Watch lista

Naj najprej na kratko opišem, po kakšnih kriterijih sestavljam watch listo. Pri kvaliteti delnic so mi najbolj pomembni naslednji parametri:
  1. Dolgoročni new highs breakout oziroma baza
  2. Moment pri breakoutu iz baze
  3. Kratkotočni moment navzgor
Ta tretja točka je za moj način uporabe stopa ključnega pomena. Že pri LL sem omenil, da delnica ni bila več v momentu. In z mojim stopom cca 1% je skoraj nujno, da delnica še vedno ima aktualen moment, sicer se mi hitro zgodi, da vstopam not in ven iz pozicije s serijo failed tradov. Delnice z momentom imajo veliko večjo možnost, da breakout takoj uspe brez 1% pullbacka pod moj stop. Lep primer delnice, ki je naredila celo serijo takih failed breakoutov potem, ko je cena izgubila moment, je EHTH:



Trenutno imam na watch listi spodnje delnice, ki izpolnjuje pogoje o dolgoročnem breakoutu in momentu pri breakoutu, vendar nobena od njih ni več v kratkoročnem momentu:

AJRD





GRUB





Nadaljevanje sledi...

Ni komentarjev:

Objavite komentar