torek, 1. avgust 2017

Julij 2017 -1.7%

Julij 2017 v objektivnih podatkih:
  • 16 tradov, en pozitiven, ostalo sami minusi
  • 1.7% mesečne izgube
  • Letos sem z upoštevanjem provizij še komaj na plusu +0.6%
Poletje je zgodovinsko gledano itak najslabše obdobje za delnice, in zadnjih nekaj mesecev je samo še povečalo frustracije. Kot ponavljam že celo leto: 
  • Vsi trije večji indeksi marširajo navzgor z močnim uptrendom.
  • Manjša, in za moj način tradanja bolj relevantna, IWC in IWM se ves čas gibljeta vodoravno povsem brez trenda.
  • Trg vsak mesec ponudi precejšnje število delnic z navidez dobrim potencialom.
  • Število failed breakoutov ostaja nadpovprečno visoko, če upoštevam svojo statistiko preteklih let.
Že skoraj eno leto mesec za mesecem vlečem vedno en isti zaključek - trenutno trg očitno ni naklonjen moji metodiki kupovanja. Imam velike težave z odpiranjem novih pozicij in zadržanjem le-teh. Tudi tisti redki breakouti, ki uspejo, zelo težko razvijejo trend do te mere, da lahko dvignem stop na konkreten plus. Zelo lep primer tega iz preteklega meseca je trade ne FONR. Od te delnice sem iskreno povedano pričakoval vsaj 100% plusa v nekaj mesecih. Na breakout iz baze sredi julija sem jo ocenil kot daleč najmočnejšo delnico v svojem portfelju, ki bi morala zlahka zdržati še dva tedna do earningsov in potem (predvidoma) spet gapniti gor. No, samo 9 dni pozneje sem moral pozicijo zapreti z minimalnim profitom:


Dejstvo je, da se delnice enostavno ne pokoravajo nobenim pisanim ali nepisanim pravilom. Vse, kar mi, tehnični traderji, vidimo na grafu, so zgolj naše subjektivne predstave, ki nimajo nobene veze s tem, kako se bo v prihodnosti gibala cena delnice. Trade na FONR mi bo zagotovo ostal v spominu kot primer trada, kjer sem sam vse opravil 100% perfektno - kupil v ravno pravem trenutku, preživel prvi pullback in potem dvignil stop pod low baze po suverenem breakoutu - pa na koncu vseeno izpadel poraženec.

Še naprej sem mnenja, da je tale bull market bolj v medijih in na indeksih, kot na dejanskih portfeljih traderjev. Ne vem, kako se bo to končalo, ali se bo v neki fazi začela izvajati konkretna rotacija iz očitno preraztegnjenih big capsov (AAPL, AMZN, FB, NFLX, GOOG) v manjše firme, ali pa bo denar odšel nekam povsem drugam. Kam, seveda ne vem. Če pa pogledam nekaj grafov, je edini, ki mi res pade v oči (razen seveda Bitcoina:), graf cene nafte. Kar vidim sam, je double bottom vzorec, ki je zelo podoben tistemu, ki ga je Nasdaq naredil konec 2008/začetek 2009. Torej, po koncu tistega brutalnega bear marketa in začetka nečesa, kar se je na koncu izkazalo kot sekularni bull market, ki traja še danes.




Ni komentarjev:

Objavite komentar