torek, 6. december 2016

Rezultati za november in popravki v metodi

Novembra 2016 sem naredil minus 1,5%, kar na letni ravni znese -13,7%. Posodobljeni rezultati in graf gibanja glavnice je kot vedno na strani Rezultati.

Kaj pretirano zanimivega o svojem novembrskem tradanju nimam za povedati, razen tega, da je bilo spet polno stare zgodbe - veliko setupov, veliko breakoutov, večina failed. Pretekli mesec sem izkoristil predvsem za pregled svoje metodike postavljanja in dvigovanja stopov. Našel sem nekaj področij, kjer mislim, da bi se stvari dalo izboljšati in napisal novo verzijo Moje metode.

Zadnje tedne mi kronično zmanjkuje časa, zato vse manj postam na blog, še vedno pa dokaj redno objavljam svoje trade na http://stocktwits.com/JureTrader, če koga zanima, kaj počnem.


Ni komentarjev:

Objavite komentar