ponedeljek, 19. december 2016

Pregled pozicij

Zame največje razočaranje prejšnjega tedna je bila delnica AVNW, od katere sem potihem pričakoval, da bi to lahko bila ena tistih pozicij, ki mi bo nekje do polovice prihodnjega leta naredila precej zaloge profita. Stop sem dvignil po svojih pravilih, pod potrjen pullback, ki je bil okoli 20% nižje pod trenutno ceno, kar bi moralo držati, kajti delnice na začetku uptrendov načeloma ne delajo globokih pullbackov. Cena je intraday na kratko padla pod moj stop in me vrgla ven. Zelo me zanima, kaj bo ta delnica naredila v naslednjih dneh. Letos imam na splošno zelo slabe izkušnje z delnicami, ki tradajo z nizkim volumnom. Bomo videli, ali je bil tole res shakeout pred naslednjih pushem gor ali pa se bo AVNW počasi stopila in končala svoj kratek uptrend.


Kar se tiče obstoječega portfelja, največ pozornosti posvečam svojima največjima winnerjema, FELP  in CNXC. Kot stvari trenutno stojijo izgleda, da bom ti poziciji nesel s sabo v 2017. Predvsem FELP je po petih tednih zelo lepega baziranja s petkom že zaključila nekaj, kar izgleda kot bullish flag, iz katerega bi znal kupiti marsikateri swing trader. Še kakšen dan več v flagu bo samo dodaten plus.


CNXC je prejšnji teden nekoliko presenetljivo padla pod support, ki ga je gradila štiri tedne. Malo verjetno se mi zdi, da bi padec v tej točki takoj dobil nadaljevanje. Včasih gredo delnice, ki sedijo na preveč očitnih supportih, enostavno nivo niže. Nekaj weak holderjev pade ven, nizka cena morda pritegne nekaj kupcev, baza je pač malo globlja. Tudi za CNXC pričakujem, da bo preživela do konca tega leta.


Omembe vredna je še GEN. To delnico sem kupil v drugem poskusu iz precej raztegnenjega setupa. Vendar je breakout nekako uspel, in zdaj izgleda, da bi lahko kmalu dobil tudi potrjen prvi pullback, ki bi mi omogočal dvig stopa.






CELP - grd padec, ki bolj kot test breakout nivoja, izgleda kot failed breakout. Presenečen bom, če bo preživela ponedeljek in torek.



Ostale pozicije, ki jih še držim, so CCNE, SRCE, HEOP in CACB. Vse iz banking sektorja, ki je generalno zelo raztegnjen in v timingu za pullback.

Ni komentarjev:

Objavite komentar