četrtek, 1. september 2016

Rezultati avgust 2016

Moji tradi v preteklem mesecu:


Počasi me začenja skrbeti moj rezultat na koncu leta. Nekako sem upam, da bom v drugi polovici leta nadoknadil izgube in se vsaj do zadnjega četrtletja premaknil v okolico ničle, kar bi mi že skoraj zagotovilo največ nekaj % letne izgube. Vendar ni šlo. Zadnji rally na trgih me je sicer potegnil v kar nekaj pozicij, na katerih imam stop v plusu, vendar razen AMBR in QUAD nimam pozicije, ki bi mi v tem trenutku prinesla več kot 10%, če bi jo prodal. Glede na to, da se trg praktično že lomi, me skrbi, s koliko perspektivnimi pozicijami bom sploh šel v zaključek leta.

Vendar, kljub zelo slabemu letu, še vedno dobro vem, da je position trading igra zelo nizke statistične verjetnosti, vendar zelo visokega profita ob zadetku. Če se vsaj ena ali dve obstoječi poziciji premakneta navzgor za 100%, ali pa če nemara do konca leta še ujamem kakšnega fast-moverja, morda končni rezultat le še nekoliko popravim. V nasprotnem primeru pa bo to pač moje prvo nagativno leto in zelo dobra šola za naprej.

Ni komentarjev:

Objavite komentar