torek, 3. maj 2016

Rezultati april 2016

V tabelo z rezultati sem dodal april 2016. Dejstva:
  • 24 tradov
  • 21 looserjev, 3 (minimalni) winnerji
  • Mesečna izguba 2,67%
  • Letna izguba 5,77%
Pretekli mesec je bil eden tistih, ki so me v preteklosti streznili. Za hec sem šel pogledat leto 2014. Našel sem mesec julij 2014, ko sem imel prav tako natanko 21 izgubnih tradov, mesečna izguba pa je bila takrat 9,21%. Torej glede na število tradov mesečna izguba pod 3% niti ni tako slaba. Seveda, edini razlog za to je drastično stroga metodika stop lossov in zmanjševanja rizika, ki jo bom očitno moral še zaostriti. Kajti, če bi se tale trend nadaljeval še kakšen mesec ali dva, se zna hitro zgoditi, da bom na polovici leta že 10% v minusu, kar ne bi bila najboljša popotnica za drugo polletje.

Če pogledam pretekle tri mesece, ko smo imeli uptrend na indeksih, lahko rečem, da tako slabega uptrenda v svoji karieri še nisem doživel. Dejansko je zame tako okolje, ko je število setupov veliko, najbolj problematično. Kajti to pomeni, da bom v primeru failed breakoutov imel veliko izgubnih tradov. In to se rado zgodi, ko gredo indeksi gor, posamezne delnice pa izgledajo, kot da ne bi imele nobene veze z njimi. Veliko rajši bi videl šibkejše indekse in manj setupov, kot obratno. Razen seveda, če na trg pride tisti moment, ki potem breakoute dejansko raztegne v trende. Česar pa zdaj nismo imeli že praktično celo leto in pol.

Plan za naslednji mesec: še vedno bom kupoval obetavne setupe. Izkušnje me učijo, da se vztrajnost obrestuje in slej ko prej bi moral ujeti kakšen dober trend. Vendar bom še dodatno zategnil position size. Že zdaj je moj rizik per trade na okoli 0,1% glavnice. Vendar, upoštevajoč še stock slippage in provizije, pa smo po 20 tradih na koncu na -2,5%. Rizik bom zato še malo zmanjšal, na okoli 0,07%, kar pomeni position size okoli 3%. Manj pa že nima smisla. Povečal ga bom le v primeru suverene serije uspešnih breakoutov.

Ni komentarjev:

Objavite komentar