sreda, 10. februar 2016

Pregled indeksov

Poglejmo si, kaj se je spremenilo od zadnjega pregleda indeksov, ki sem ga naredil.

S&P 500 je doživel malenkostni odboj, ki pa ni bil tisti pravi, ki sem ga pričakoval, torej večtedenski trend. Dejansko pa je zdaj situacija za tak poskus trenda še precej boljša, kajti indeks sedi točno na supportu iz leta 2014, hkrati pa dela podoben double bottom vzorec kot lani, ko je potem res sledil krajši trend. Če iz tega setupa ne nastane trend, ki bi šel vsaj tja do 2000, potem nas zelo verjetno čaka še en crash. Vendar se mi to zdi zelo malo verjetno.


Zadnje čase so vsi postali zelo navdušeni nad zlatom. Že berem novice "Zlato v novem bikovskem trendu!" Kar se mene tiče, je cena zlata naredila samo to, kar delajo vsi dobri medvedji trendi - testirala padajočo linijo odpora. Kot sem dejal že prejšnjič - dokler zlato jasno ne nakaže, da tehnično NI VEČ v padajočem downtrendu, je najpametneje, da ga obravnavamo kot bear market.


Še nafta. Nafta od zadnejga pregleda še ni poskočila. Še vedno sem mnenja, da je konec januarja doživela neke vrste climax run pod padajoči support. Morda se pravkar izdeluje double bottom vzorec. Ko pa bo cena šla izven padajoče resistance linije, pa bo to tehnična potrditev obrata trenda, ki bi morala nafto zelo hitro izstreliti močno navzgor.

Ni komentarjev:

Objavite komentar