ponedeljek, 1. februar 2016

Začetek odboja

Mislim, da se je s petkom začel odboj, o katerem sem govoril v zadnjem času. Enostavno menim, da smo prišli v stanje, ko je postalo preveč očitno, da smo v downtrendu. Nabralo se je preveč "kratkohlačnikov" (lep slovenski izraz za "shorterje":), ki ustvarjajo pogoje za sunkovite skoke navzgor.

Seveda, "short covering ralliy" je eno, resničen uptrend kot posledica agresivnega kupovanja, pa je nekaj povsem drugega. Moji vikend scani so pokazali izjemno povečanje delnic s kratkoročnim momentom navzgor. Vendar je število takih, ki imajo po mojem sistemu kakršnokoli dolgoročno perspektivo, še vedno minorno. Skoraj vseh 300+ nekaj delnic, ki so se mi po petku prikazale na scanu, je bilo v downtrendu, kar ni ravno nekaj, kar bi me posebej zanimalo.

Torej, na kratko - pričakujem, da bo tale "uptrend" kratek. Mislim, da nas čaka še kakšen močan dan ali dva navzgor. Potem morda kakšen pullback in še malo gor. Zelo verjetno se bo prebil kakšen resistance nivo. Morda se bo začel delati tudi kakšen bullish vzorec, ki bi prevaral shorterje v resistance. Ampak, na koncu koncev menim, da bomo morali videti vsaj še en padec. Skratka, potrebujemo še nekaj časa. Časa, da se delnice spet nekoliko spravijo k sebi, da se zgradijo baze ter setupi, iz katerih se spet lahko zgodijo uspešni breakouti. Do takrat bodimo previdni, kajti še vedno je to okolje, ko lahko več izgubimo, kot dobimo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar