torek, 1. september 2015

Rezultati avgust 2015

Tole so moji rezultati za avgust:


Na koncu koncev se nepredvidena prodaja firme CYNI ni izkazala za problematično. Trade se je zaključil z nekaj manj kot 20% v profitu. Ostali štirje tradi so se bolj kot ne izničili. Izpostaviti gre le nesrečen gap na BOOT, o katerem sem tudi pisal v omenjenem postu, ki je naredil nekoliko večjo izgubo od predvidene. Mesec sem zaključil rahlo v plusu, torej sem na letni ravni spet malo na pozitivnem.

Bolj kot rezultati tradanja bi nas sedaj moralo zanimati, kako imamo namen tradati od zdaj naprej. V zadnjih dneh sicer izgleda, da se je trg nekoliko umiril. Videl sem celo nekaj breakoutov. Vendar sem odpiranje novih tradov do nadaljnjega povsem ustavil. Malo verjetno je, da bo v naslednjih tednih imel kakršenkoli trend in zelo malo verjetno je, da bo tak trend navzgor. Tole je vsekakor obdobje, ko si lahko počasi, a zanesljivo nabiramo izgubne pozicije. Verjetno bom izpustil kakšen potencialno dober trade, vendar bom zagotov počakal še vsaj kakšen teden, da vidim, kakšno škodo je tale crash res povzročil.

Ni komentarjev:

Objavite komentar