nedelja, 24. maj 2015

Zdaj ni čas za agresivno kupovanje

Zadnje tedne indeks S&P 500 dela vzorce, ki so s tehničnega stališča najbolj predvidljivi, zato trenutno največ pozornosti dajem temu indeksu. Pretekli teden je končno breaknil iz dolge baze in se po pričakovanju ustavil. Predvideval sem, da bo nato hitro padel nazaj pod breakout točko, vendar je namesto tega začel delati flag. Moje izkušnje s flagi na indeksih na splošno so, da je ta vzorec zaradi svoje prevelike očitnosti precej podvržen failed breakoutom. Glede na trenutno stanje celotnega trga menim, da tudi, če bo prišlo do breakouta navzgor, da ta breakout ne bo zdržal. Zelo bi me presenetilo, če bi se od tu naprej razvil stabilen trend.


Eden glavnih razlogov za tako mnenje je trenuten trend gibanja posameznih delnic. Spodaj sem dal dva primera nečesa, kar opažam že nekaj časa. Prvi je primer delnice, ki z dobrim momentom breakne v new highs, nato pa ne uspe zadržati visokih nivojev in se v nekaj dneh podre. Drugi je primer, ko delnica po breakoutu začne divje skakati gor in dol.



Takih grafov sem ob tedenskem pregledu videl toliko, da lahko rečem, da tole niti slučajno ni čas, ko bi bilo smiselno agresivno nakupovati na dolgi rok. Takile hitri skoki, ki se prav tako hitro zaključijo ali pa nikakor ne dobijo nadaljevanja, so dobro okolje za swing traderje, ki prodajo v nekaj dneh. Position traderji, ki nujno rabimo, da se po našem nakupu razvije daljši trend, pa si v takem času lahko naberemo veliko število neuspešnih tradov s sicer majhnimi izgubami, ki pa se lahko precej nakopičijo, ker nikoli ne moremo vedeti, kako dolgo bo še to trajalo. Takihle pol-setupov pa sem ta teden našel kar precej. Ker sem podobne situacije v preteklosti preživel že večkrat, mislim, da bom tokrat do nadaljnjega še povečal svojo mero previdnosti in res le tu in tam morda kupil kakšno delnico iz res idealnega setupa.

Ni komentarjev:

Objavite komentar