sreda, 27. maj 2015

Failed breakout, kaj sledi?

S&P 500 ni niti poskušal breakouta navzgor, ampak je včeraj močno padel nazaj v kanal, v katerem je bil prej nekaj tednov. Imamo torej failed breakout iz dolge konsolidacije. Kaj lahko pričakujemo zdaj?

Kot prvo, masaker je bil včeraj precej večji na indeksih, kot na posameznih delnicah. Od petih sem izgubil le eno pozicijo in še na teh so bile izgube minimalne.

Drugič, po mojih izkušnjah je klasična tehnična analiza indeksov nesmiselna. Mislim, da je predvidevanje gibanja indeksov na podlagi trendnih linij, baz in breakoutov zelo dober način, da nas bo trg vedno presenetil. Včerajšnji failed breakout je bil pričakovan in moral se je zgoditi, da zmede vse, ki poskušajo tradati indekse.

Takle vzorec, ko indeks dela flag v new highs in pade pod njega, sem videl že nekajkrat. Običajno tak padec nima dolgega roka trajanja. Že tako sunkoviti padci iz new highs ponavadi pomenijo samo korekcijo. Tako zelo očiten failed breakout iz dveh vzorcev (daljša baza in flag) pa je po mojem mnenju čisto preveč očiten, da bi lahko zdržal. Zato predvidevam, da bodo indeksi, predvsem S&P 500, že kmalu spet poskušali napasti new highs.


Povsem drugo vprašanje pa je, kako to tradati. Tale trg brez trenda je že vedno namenjen kratkoročnim traderjem. Še vedno pa je izjemno težko zadržati kakšno pozicijo na daljši rok. Moj model za določanje rizika je včeraj (spet) dosegel najnižjo možno vrednost. In v letu 2015 dejansko sploh še nisem uspel odpreti ene same pozicije, ki bi se razvila v res lep trend. Tudi moja watch lista za ta teden je v bistvu polna delnic, ki bi jih tradal samo, če res ne bi bilo ničesar drugega na voljo. Počasi res zmanjkuje delnic z visokim potencialom. Enostavno to ni okolje, v katerem bi bilo smiselno pritiskati. Tole dolgočasno, zoprno obdobje bo pač preba preživeti s čim manj izgubami in počakati na kakšno boljšo priložnost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar