ponedeljek, 2. marec 2015

3,5% izgube v februarju

Obnovil sem tabelo z rezultati. Februarja sem zabeležil izgubo 3,5% kljub temu, da so se trgi večino meseca premikali navzgor, v primerjavi z januarjem, ko sem imel plus navkljub slabim indeksom. Kako je to možno?

Ta vzorec se pri meni pojavlja že dalj časa, zato sem ga že navajen in me ne skrbi. Namreč, v obdobjih, ko so indeksi v uptrendu, običajno naredim veliko tradov, kajti breakoutov je veliko. V povprečju pa uspe le kakšna tretjina teh breakoutov, razen v izjemnih razmerah, ki pa jih ni bilo že od leta 2012. Torej, tisti dve tretjini neuspelih tradov se že za tekoči mesec pojavi v tabeli z rezultati in običajno to pokaže tekočo izgubo. Dejstvo pa je, da imam odprtih kar nekaj tradov, ki so v plusu, nekateri celo kar precej. Posledice teh tradov bodo (upam) vidne šele v mesecih, ki sledijo. Upam, da se bo vsaj nekaj od teh pozicij razvilo v dolge trende in da bom pozicije, ki sem jih odprl februarja, prodajal šele tam, poleti enkrat.

Kakorkoli, skupni rezultat za leto 2015 je po prvih dveh mesecih leta slaba 2% negativen. Razmeroma majhna izguba ob velikem število neuspelih tradov (19 od 20 februarskih tradov) pa je predvsem posledica striktnega dvigovanja stopov takoj ob odprtju tradov. Še kakšnega pol leta nazaj sem na take mesece naredil tudi po 10% minusa. Zato kljub negativnemu rezultatu na prvo polovico 2015 gledam optimistično, saj računam, da tudi ob daljši seriji izgub ne bom pridelal izgube, ki je z nekaj dobrimi tradi ne bom uspel nadoknaditi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar