torek, 20. maj 2014

CXDC v nevarnosti

Graf delnice CXDC (China Kd Plastics, če koga zanima:) je tak, kakršnega si lahko samo želim. Na tedenski sliki spodaj je moč videti dve leti trajajočo bazo, ko se cena ni premaknila nikamor, volumen pa je povsem usahnil. Že lani oktobra je delnica prvič poskuša skočiti iz baze, vendar je poskus spodletel, zato je šla še v eno nekaj mesecev trajajočo bazo. Drugi poskus marca letos pa jo je poslal v silovit uptrend, ki traja še danes.


Prvi, optimalen, buy point v začetku aprila sem iz meni neznanega razloga zamudil. Zato sem bil prisiljen kupiti na drugi, ne tako optimalen buy point na pullback na MA20 mesec dni kasneje. No, zaenkrat se je tudi ta zakasneli nakup izkazal za kar posrečenega, saj je cena v new highs kakih 30% nad mojo buy točko.


Sliši se lepo, vendar je potrebno upoštevati, da je CXDC v dveh mesecih od baze, iz katere se je iztrgala, naredila 100%. To pa je že skok, ki polovici delnic prekine uptrend, kajti številni, ki imajo velike dobičke, začnejo množično prodajati. V tem trenutku imam na voljo samo dve odločitvi, ali prodam takoj in vzamem, kar imam, ali pa tvegam, da izgubim vse v upanju, da bo delnica naredila bazo (recimo na MA50), iz katere lahko potem nadaljuje uptrend. Zaenkrat bom tvegal in držal, saj moja strategija nujno potrebuje nekaj 100% plus winnerjev na leto, da je učinkovita. 30% plusa mi ne pomeni veliko, glede na to, da je delnica še povsem na začetku potencialnega daljšega trenda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar