sobota, 8. februar 2014

Nasdaq, Bitcoin, GLD

V videu sem vrgel pogled na tri instrumente, indeks Nasdaqa, Bitcoin in GLD, ki je ETF na zlato. Moja opažanja na kratko:

Nasdaq

V četrtek in petek smo dobili pričakovani odboj iz oversold stanja. Bil je kar močan, saj je v pičlih dveh dneh indeks ponovno skočil nad MA50. Moje pričakovanje je, da bomo večino naslednjega tedna preživeli v boju med shorterji, ki bodo zagotovo besno shortali tale skok, in pa pullback buyerji. Verjetno bo volatilnost še naprej visoka, indeks pa brez trenda. Pomembno bo, kam bo indeks breaknil po tem iznihavanju, navzgor ali navzdol. Moje mnenje je, da navzdol. To sklepam iz stanja mojega portfelja. Kljub temu, da so vsi indeksi močno odskočili, večina delnic, ki jih gledam, ni pokazala podobnega obnašanja. Sumim, da bo potreben vsaj še en push dol, da bodo delnice postale dovolj poceni, da bodo spet privlačne za večje vlagatelje.

Bitcoin

Spomnimo se posta izpred enega meseca, ko sem nekaj malega govoril o grafu Bitcoina. Cena je na koncu le padla iz prve visoke baze. Sicer je za to rabila precej dlje, kot sem predvideval, pa vseeno. Od tu naprej se mi zdi najbolj verjetno, da bo graf testiral nivo okoli 500, se tam nekaj časa baziral in nato ponovno poskusil napasti 1000, ki je očitno resistance.


Zlato

Dvojno dno, ki se gradi že več kot pol leta, ne izgleda najbolj obetavno. Predvidevam, da se bo vzorec razvil v nekaj bolj kompleksnega. Tako ali tako pa je tale pol-letna baza enostavno prekratka in preveč živahna, da bi vzbujala upe po kakšnem novem močnem uptrendu. Več pa v videu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar