sobota, 1. februar 2014

Januarski rezultati

Torej, januar nas je naposled le ujel v dolgo pričakovano korekcijo. Kot sem omenil že v prejšnjem postu, mislim, da tokrat ne bo prišlo do "V" odboja. Škoda, ki je bila storjena na večini delnic, ki so bile v stabilnih uptrendih, se ne bo popravila kar čez noč. Pričakujem bolj turoben februar in morda tudi marec. Imejmo v mislih, da se v korekcijah volatilnost poveča (to pomeni hitrost in razpon dnevnih sprememb), več je gapov (skokov čez noč) in da je zaradi tega veliko težje kupiti delnico in jo držati več kot par dni. Sam sem se odločil, da do nadaljnjega ne bom shortal, saj imam s tem precej slabe izkušnje. Short trade je težko tempirati tako na posameznih delnicah, kot na indeksih, poleg tega hitri, kratki odboji navzgor v trgu ne gredo v prid držanjem short pozicij na daljši rok, kar pa ni ravno moj stil.

Imejmo v mislih še to, da nekako povprečna korekcija traja tam nekje od 6 do 12 tednov, globina pa je običajno nekje med 8 in 12%. Zaenkrat smo približno 4% od vrha v drugem tednu, kar pomeni, da lahko preteče še kar nekaj vode, preden lahko pričakujemo vzpostavitev novega uptrenda.

Ko smo že ravno pri vodi... Seveda, ker sem se tudi sam s skoraj polnim portfeljem na maržo (kar pomeni blizu 200% dejanskega računa) ujel v ta padec, so tudi skoraj vsi odprti dobički razvodeneli v praktično dnevu ali dveh. Od 23 januarskih tradov sem jih imel le 7 pozitivnih. Ker pa je bilo med njimi nekaj večjih (+60% in +45%), je bilo to vseeno dovolj za pozitiven januar. Seveda bi sam veliko raje videl, da bi te velike trade obdržal še kakšen mesec, v upanju, da po koncu korekcije izplavajo na površje in nadaljujejo uptrend, vendar o tem žal ne odločam jaz. Stope sem dvigoval po svojem sistemu in na ta način izgubil nekaj obetavnih pozicij. Več o tem pa v videu.


Ni komentarjev:

Objavite komentar