nedelja, 20. oktober 2013

Še en "V" odboj

Ena od stvari, ki me najbolj zabavajo v zadnjem času, je opazovati, kako se razni traderji na vse pretege trudijo "pravilno" napovedati smer trga. Leto 2013 bo šlo v spomin številnih tehničnih traderjev zagotovo kot leto, ko se trg ni pokoraval prav nobenih tehničnim pravilom (karkoli naj bi že to bilo). Cikli so povsem odpovedali, saj zdaj resnično že skoraj leto dni nismo dobili nobene globlje korekcije. Trendne linije se prebijejo navzdol, potem pa trg takoj odskoči navzgor. Praktično noben odboj ni imel konkretnejšega iznihavanja, saj imajo skoraj vsi obliko "V". Vendar tako pač je. Delniški trgi se ne pokoravajo nobenim tehničnim pravilom, kar so na lastni koži izkusili vsi, ki so poskušalo na tak način tradati preteklo leto.

Kljub temu, da je šel trg celo leto navzgor, pa moram iz lastnih izkušenj povedati, da je bilo moje tradanje vse prek kot enostavno. Tipičen primer je že tale zadnji teden. Nasdaq je v pičlih sedmih dneh prišel od globoko oversold stanja v močno raztegnjeno stanje, kjer nas ne more čakati nič drugega, kot ponovna korekcija. Samo v četrtek in petek je zrasel za skoraj 3%. Moj portfelj pa ni doživel niti približno takšnega vzpona. Od začetka do konca tedna sem komajda dvignil kakšen stop, v četrtek in petek pa sem skupno celo v negativnem. Od kje taka moč indeksom, mi ni jasno. Vem pa, da je bilo razen posameznih norih skokov (predvsem nekaterih cenejših kitajskih delnic), ki jih ni mogoče predvideti, bore malo resnično uporabnih setupov.





Ni komentarjev:

Objavite komentar