nedelja, 21. marec 2021

Pravilo navidezne odsvojitve

Januarja in februarja, ko smo prijavljali svoje davčne napovedi za kapitalske dobičke, se je pojavilo kar nekaj dilem glede pravila navidezne odsvojitve. V enem postu bi rad napisal, kar sam vem o tem, da mi ne bo potrebno ves čas znova pojasnjevati.

Torej, prva stvar - zakonodaja. Vsi relevantni dokumenti so zbrani na tem FURS pagu:

https://www.fu.gov.si/davki_in_druge_dajatve/podrocja/dohodnina/dohodnina_dohodek_iz_kapitala

Pod tagom Zakonodaja je Zakon od dohodnini (ZDoh-2), v katerem je 97. člen, ki pojasnjuje, kako se izračuna davčna osnova, pravilo navidezne odsvojitve pa opisuje 5. odstavek tega člena, in se glasi takole:

(5) Ne glede na drugi odstavek tega člena, negativna razlika (izguba), ki je dosežena z odsvojitvijo kapitala iz 2. in 3. točke 93. člena tega zakona, ne zmanjšuje pozitivne davčne osnove po tem poglavju:

1.     če zavezanec v roku 30 dni pred ali po odsvojitvi kapitala pridobi vsebinsko istovrstni nadomestni kapital, ali pridobi pravico do nakupa ali obveznost nakupa istovrstnega kapitala ali

2.     če zavezanec odsvoji kapital in zavezančev družinski član ali pravna oseba, v kateri ima zavezanec lastniški delež ali pravico do lastniškega deleža v višini najmanj 25% v obliki vrednosti vseh deležev ali v obliki glasovalne pravice na podlagi lastniških deležev v konkretni osebi, neposredno ali posredno pridobi istovrstni kapital.

Za večino od nas je relevantna le prva točka tega odstavka, iz katere neposredno seveda ni jasno popolnoma nič. Zato je med dokumenti pod tagom Podrobnejši opisi tudi pojasnilo eksplicitno za pravilo navidezne odsvojitve:

https://www.fu.gov.si/fileadmin/Internet/Davki_in_druge_dajatve/Podrocja/Dohodnina/Dohodek_iz_kapitala/Opis/Dobicek_iz_kapitala_-_pravilo_navidezne_odsvojitve_kapitala.docx

Preden se poglobimo v samo vsebino tega dokumenta, naj razjasnim, katerih trgovalnih instrumentov se pravilo navidezne odsvojitve sploh dotika. Formalno povedano, vseh kapitalskih dobičkov, ki so obdavčljivi po ZDoh-2. V praksi pa to pomeni delnice in ETFi, ki smo jih pridobili z nakupom, torej "long" tip posla. Izvedeni finančni instrumenti (IFI), kot so opcije, CFDji, posli na kratko na delnicah (short), forex in ostalo torej ne sodi v to kategorijo in na njih pravilo navidezne odsvojitve nima vpliva.

Kaj torej piše v podrobnejšem opisu pravila navidezne odsvojitve? Tole je nekaj najbolj pomembnih povedi iz dokumenta:

negativna razlika (izguba), ki je dosežena z odsvojitvijo vrednostnih papirjev in deležev v gospodarskih družbah, zadrugah in drugih oblikah organiziranja, ter investicijskih kuponov, ne zmanjšuje pozitivne davčne osnove (dobička), če zavezanec v roku 30 dni pred ali po odsvojitvi kapitala pridobi vsebinsko istovrstni nadomestni kapital, ali pridobi pravico do nakupa ali obveznost nakupa istovrstnega kapitala.

 Navedeno pomeni, da mora biti vsaka odsvojitev kapitala povezana vsaj z eno pridobitvijo kapitala, ki ima starejši datum od datuma odsvojitve kapitala in vsaj še z eno pridobitvijo kapitala, ki je bila opravljena v obdobju 30 dni pred ali po odsvojitvi kapitala.

 V obdobje navidezne odsvojitve kapitala za kakršno koli odsvojitev z izgubo se torej všteva 61 dni: dan odsvojitve, 30 dni pred odsvojitvijo in 30 dni po odsvojitvi.

Ustavimo se za trenutek tukaj. Prvi odstavek govori o tem, da za trade, na katerih smo naredili izgubo, v določenih primerih te izgube ne moremo uveljavljati za zmanjšanje davčne osnove. Na primer, to pomeni, če smo naredili dva trada s takim izkupičkom:

  • Trade 1: +200$
  • Trade 2: -300$
Skupen rezultat je izguba -100$. Vendar, če nam trade 2 pade pod navidezno odsvojitev, izgube -300$ ne moremo prišteti skupnemu rezultatu. In naša davčna osnova bo tako +200$, kljub temu, da smo neto naredili izgubo. Da, to ni šala, res je tako!

Drugi odstavek zgoraj podrobneje pojasni, kdaj je v igri navidezna odsvojitev. Potrebujemo torej eno odsvojitev, ter dve pridobitvi kapitala, pri čemer mora biti ena od njiju v obdobju +-30 dni od odsvojitve. Tole naj pojasnim kar s konkretnim primerom:

  • 1.3.2021 - pridobitev 100 delnic
  • 15.6.2021 - odsvojitev 100 delnic
  • 10.7.2021 - pridobitev 100 delnic
Taka serija transakcij ustreza opisanim pogojem za navidezno odsvojitev:
  1. Odsvojitev kapitala
  2. Ena pridobitev s starejšim datumom
  3. Še ena pridobitev v obdobju +-30 dni od odsvojitve
Na tem mestu naj lastnoročno dodam še eno pojasnilo, ki iz tega dokumenta ni razvidno. Namreč, kaj pomeni "s starejšim datumom"? Kaj, če bi imeli nekaj takega:

  • 15.6.2021 - pridobitev 100 delnic
  • 15.6.2021 - odsvojitev 100 delnic
  • 10.7.2021 - pridobitev 100 delnic
Kot vidimo, imamo v tem primeru prvo pridobitev z istim datumom kot odsvojitev. No, izkaže se, da ta "s starejšim datumom" pač pomeni "prej". Tradi se gledajo zaporedno, tako kot so bili izvršeni, in tudi, če je bila pridobitev na isti dan kot odsvojitev, je bila "prej" in je torej ta pogoj za navidezno odsvojitev tudi v tem primeru seveda izpolnjen.

In to je formalno gledano tudi vse. Za izpostaviti je le še ena točka s pojasnilom:

            9.       Če zavezanec ves pridobljeni kapital odsvoji zgolj v eni odsvojitvi, torej je zaloga nič, se izguba v celoti             prizna (primera 14, 18 spodaj). Če pa ne odsvoji ves kapital, torej je zaloga večja od nič, se uporabi pravilo             navidezne odsvojitve.

Primer, ki pojasnjuje to točko:

  • 15.6.2021 - pridobitev 100 delnic
  • 20.6.2021 - pridobitev 200 delnic
  • 10.7.2021 - odsvojitev 300 delnic
V tem primeru smo ves kapital odsvojili naenkrat, zato se izguba prizna.

V dokumentu potem sledi 23 primerov, od zelo preprostih do zelo kompleksnih. Ne bi zdaj rad razlagal vseh 23 posebej, zato si bom izbral enega srednje težavnosti in poskušal pojasniti, kje in zakaj pride do navidezne odsvojitve in kje in zakaj ne. Izbral sem si primer 3, ki izgleda takle:


O1 - zakaj se za 5 delnic prizna izguba, za 20 pa ne? Kot vidimo, imamo vključne naslednje trade:
  • P1 - 12.12.2007: pridobitev 50
  • O1 - 5.1.2008: odsvojitev 25
  • P2 - 31.1.2008: pridobitev 20
Odsvojitev P2 je tista, ki naredi odsvojitev O1 "navidezno", ker je znotraj +-30 dni od O1. Tistih 20 delnic iz P2 gre med "navidezne" pri odsvojitvi O1. Za teh 20 delnic se torej izguba na O1 ne prizna, na preostalih 5 pa se.

Kaj pa odsvojitev O2? Tukaj pa so vključeni naslednji tradi:
  • Vse pridobitve pred P3, katerih skupna zaloga je 45
  • P3 - 7.7.2008: pridobitev 50
  • O2 - 14.7.2008: odsvojitev 50
Pridobitev P3 za 50 delnic znotraj obdobja +-30 dni naredi O2 navidezno odsvojitev. Tukaj bi morda pričakovali, da se izguba ne bo priznala za 45 delnic iz zaloge, vendar obstaja še eno pravilo, ki je v dokumentu opisano takole:

11.       Če je po odsvojitvi kapitala stanje zaloge enako kot je bilo pred odsvojitvijo (in povezano s pridobitvijo nadomestnega kapitala) se izguba pri odsvojitvi kapitala ne prizna (primera 2, 3 spodaj).


Tole po domače povedano pomeni, da če se po paru pridobitev-odsvojitev stanje zaloge ne spremeni, in nam odsvojitev pade pod navidezno, potem se izguba ne prizna za celoten na tak način pridobljen kapital. Skratka, kot navideznih se upošteva vseh 50 delnic, kupljenih znotraj +-30 dni od odsvojitve O2.

Še ena stvar, ki jo je pri tem potrebno povedati, je pojasnilo te točke:

            10.       Splošno pravilo v bolj zapletenih primerih je, da se pravilo navidezne odsvojitve uporablja                               kronološko. Če ima zavezanec več odsvojitev istovrstnega kapitala, pri katerih je dosegel izgubo, se tako                glede     nepriznavanja izgub najprej upošteva prva odsvojitev. Ta kapital se poračuna z najprej                                pridobljenim kapitalom v obdobju za ugotavljanje navidezne odsvojitve, dokler se tako ne poračuna ves                kapital         ali dokler ni več pridobitev, ki bi se poračunale z odsvojitvami. (primer 17 spodaj)

Spet, po domače povedano to pomeni, da nam ena pridobitev za določeno število delnic lahko naredi le za enako število delnic navideznih odsvojitev. Primer:
  • P1: 1.1.2021 - pridobitev 100
  • O1: 1.3.2021 - odsvojitev 100 (70 - Da, 30 - Ne)
  • P2: 15.3.2021 - pridobitev 30
  • O2: 20.3.2021 - odsvojitev 30 (30 - Da)
Kot že vemo, se nam pri O1 za 30 delnic ne upošteva izguba zaradi pridobitve P2. Kaj pa odsvojitev O2? Ker je bila pridobitev P2 za 30 delnic že v celoti upoštevana v navidezno maso, drugega pridobljenega kapitala v obdobju +-30 dni od O2 pa ni, se nam tako izguba na O2 v celoti upošteva.

Skratka, zadeve lahko postanejo tudi precej kompleksne in v bistvu je pri veliki množici tradov kar težko izračunati, kakšna je res davčna osnova. V ta namen si lahko pomagamo kar s kalkulatorjem na eDavkih. Odpremo lahko kakšen star že vložen dokument in se igramo na njem:




Tu potem lahko vnašamo trade in delamo informativne izračune.

Do tu vse lepo in prav. Pri testiranju raznih kombinacij pa sem opazil, da informativni izračun enostavno ne deluje tako, kot je opisano v omenjem pojasnilu za navidezno odsvojitev. Na primer, točka 9 in pripadajoča primera 14 in 18 sta zelo jasna glede tega, da se vsa izguba prizna, če se ves kapital odsvoji v eni sami transakciji. Če pa vnesem eno tako serijo v eDavke in naredim izračun:


Sistem ne naračuna nobene priznane izgube za tak trade:



Podobno je še za nekaj primerov, povsem prepisanih iz pojasnila. Žal mi še do danes ni jasno, ali je to zgolj napaka v informativnem izračunu ali se tak izračun potem tudi direktno upošteva pri izračunu dohodnine. Neka vprašanj o tem sem že pošiljal na FURS, vendar nisem dobil nobenega odgovora. Če bom izvedel karkoli, bom seveda objavil.


17 komentarjev:

  1. 1) Tudi jaz imam en problem z informativnim izračunom, in sicer mi ne upošteva izgube v primeru odsvojitve pred 30 dni, konkretno primer 14 in 18..
    Tako da čakam na odločbo o dohodnini, potem bom pa verjetno, v kolikor primera 14 in 18 niso upoštevali vložil ugovor.

    Sem že govoril s svojim računovodjo, ki je dejal da je tip dokumenta kot je ta z primeri iz leta 2015, dokaj močan dokument, ki je lahko predmet ugovora.

    Ko dobim končno odločbo in če teh primerov 14,18 niso upoštevali, ti javim detajle glede ugovora.

    2) Jure si prepričan, da pravilo navidezne odsvojitve ne velja za IFIje ? Po tvoji razlagi IFIji niso predmet Zdoh, torej za njih sploh ne velja nobeno pokrivanje izgube, ali samo ne velja 5 odstavek 97 člena ?,, Torej se izguba pokriva brez omejitev ?

    OdgovoriIzbriši
  2. 3).. Še eno opozorilo, moje laično razumevanje. Pri IFIjih, konkretno opcijah, se kot datum šteje datum dospetja, ne pa datum nakupa ali prodaje opcije..
    Tako, recimo v primeru:

    10.5 - nakup 100 enot delnic
    10.5 - nakup 1 opcije z dospetjem 15.6
    14.6 - prodaja 100 enot delnic z izgubo..
    15.6 - prodaja 1 opcije z izgubo

    V tem konkrnem primeru, čeprav je za prodajo delnic 10.5 - 14.6 , minilo več kot 30 dni, in je izguba davčno upravičena.. opcije, ki imajo dospetje 15.6, anulirajo to izgubo, ker so smatrane kot "pravico do nakupa", in sicer.. nakupa na dan 15.6

    In v tem primeru smo naredili nakup oz. pravico do nakupa 15.6 ... 1 dan po prodaji delnic z izgubo 14.6

    Ali si to narobe razlagam ?


    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem, v bistvu nimam pojma o opcijah.

      Ja, sem prepričan, pravilo navidezne odsvojitve za IFIje ne velja. V ZDDOIFI ni nobenega takega člena, niti pri vpisovanju v eDavke ni tiste kljukice na koncu, kot pri DOH-KDVP. To bi moralo tudi rešiti zgornji problem z datumom opcije.

      Izbriši
    2. Za IFI 30-dnevno pravilo definitivno NE velja, to sem preveril tudi v zakonu in tudi precej tradeal gore/dole. (Un 30-dnevni rok je specifičen delnicam in ga zahteva SEC, ker se wash-selling smatra za market manipulation.)

      Izbriši
  3. Pozdravljeni, vsi sem tukaj, da povem svoje izkušnje pri trgovanju na platformi za trgovanje na forexu, ker sem videl dovolj pregledov o tem, kako gospod barry pomaga in pomaga posameznikom pri uspešni trgovini, s čimer sem končno stopil v stik in sem trgoval v okviru njegove platforme z uporabo njegova strategija mojstrskega tečaja zaslužim 10.000 EUR na teden in bilo je super vse, kar lahko stopite v stik z njim prek whatsapp +17168691327.

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni, dame in gospodje, ali potrebujete finančno pomoč? Jaz sem Susan Benson. Sem posojilodajalec in tudi finančni svetovalec.

    Ali za dokončanje projekta potrebujete poslovno posojilo, osebno posojilo, hipotekarno posojilo ali posojilo? Če je vaš odgovor pritrdilen, vam priporočam, da se obrnete na moje podjetje. Nudimo vse vrste posojilnih storitev, vključno z dolgoročnimi in kratkoročnimi posojili. Za več informacij nam pišite po e -pošti: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) ali mi pišite neposredno na WhatsApp na: +447903159998 in v trenutku prejmite odgovor.

    Smo celovito podjetje za finančne storitve in vam želimo pomagati izpolniti vse vaše želje. Specializirani smo za zagotavljanje strukturiranih finančnih rešitev posameznikom in podjetjem na najučinkovitejši in najhitrejši način.

    Tu je nekaj razlogov, zakaj se obrnite na nas za posojilo;
    * Udobje - Za posojilo se lahko prijavite kadar koli in kjer koli.
    * Prilagodljiv znesek - odločite se, koliko si želite izposoditi.
    * Hitro neposredno financiranje - Prejmite posojilo v 24 urah po odobritvi.
    * Prilagodljiva obrestna mera - Ugodna obrestna mera 3%.
    * Visoke stopnje odobritve - imate 99,9% možnosti, da dobite posojilo
    * Prilagodljivo odplačilo - Datum odplačila morate izbrati tedensko, mesečno ali letno za obdobje 1-30 let.
    * Enostavna spletna aplikacija.
    * Prilagojeno vodenje in strokovno znanje.
    * Brez skritih bremenitev

    Ne izgubite priložnosti zaradi pomanjkanja financ. Obrnite se na moje podjetje zdaj, lahko vam pomagamo pri posojilu, ker smo pomagali številnim posameznikom in organizacijam, ki se po vsem svetu soočajo s finančnimi težavami

    Za več informacij o naši ponudbi posojila nam vljudno pošljite zahtevo za posojilo prek
    Elektronski naslov: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447903159998

    Posredniki/svetovalci/posredniki so dobrodošli, da pripeljejo svoje stranke in so 100% zaščiteni. V popolnem zaupanju bomo sodelovali v korist vseh vpletenih strani.

    OdgovoriIzbriši
  5. Vprašanje glede tega "Pravila navidezne odsvojitve kapitala ".
    Recimo imam delnico v podjetju Apple, kupljeno na ameriški borzi. Jo prodam , ter nato recimo drugi dan al pa znotraj 30 dni kupim , ampak tokrat na Nemški borzi. Dejansko kupim isto firmo ampak s popolnoma drugačnim ISIN-om. Se v tem primeru torej NE bi ta trade štel pod pravilo navidezne osvojitve ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne vem, po mojem pravno formalno je to še vedno wash sale, ker gre pač za isto firmo, saj FURSa nič ne zanima, na kateri borzi si naredil trade. Verjetno pa, če bi dal drug ISIN kot identifikator, res tega ne bi nihče opazil.

      Izbriši
  6. Hvala za blog, prebral sem tudi gradivo FURS in vse primere, vendar mi še vedno ni jasno za naslednjo situacijo:

    Pridobitev(P)/Odsvojitev(O) Datum Količina Izguba se prizna(DA)/se ne prizna(NE)
    P1 1.6.21 10
    P2 3.8.21 5
    P3 5.10.21 3
    P4 20.12.21 2
    O1 26.12.21 10 NE za vseh 10 (8 + 2), NE za 8, NE za 2 ??
    P5 28.12.21 8

    Dalje, če prav razumem, se za računanje razlike zaradi FIFO metode vzame nabavna cena prve pridobitve?

    Vnaprej hvala za morebiten odgovor!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. P4 in P5 sta znotraj obdobja 30 dni pred in po odsvojitvi O1, zato celoten O1 pade pod navidezno odsvojitev.

      Drugega vprašanja ne razumem najbolje, ampak načeloma ja, ko se računajo profiti ali izgube, se gre kronološko, najpre se upoštevajo posli, ki so bili izvršeni najprej.

      Izbriši
    2. Hvala! Sem tako predvideval, ampak sem vseeno upal na najboljše.
      Imate pivo v dobrem :)
      Drugo vprašanje: ja, to sem si hotel potrditi.

      A glede primerov 14 in 18 in razlike pri informativnem izračunu se je že kaj razjasnilo (odgovor FURS ali iz konkretnega obračuna davka)?

      p.s.: mislim, da so mi vsi primeri razumljivi, edino 17 je pa pretrd oreh :S

      Izbriši
  7. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Je tu kakšen wash sale (link na sliko)?
    https://ibb.co/nfDHRSF

    OdgovoriIzbriši
  9. Jaz sem Abbas in sem iz Alžirije. Iskal sem spletno posojilo in bil sem zelo prestrašen, ker še nikoli nisem zaprosil za posojilo, zato sem zelo dobro iskal in iskal pravo podjetje. Našel sem podjetje, imenovano posojilne kreditne institucije. Pogledal sem in videl, kaj so ljudje rekli o tem podjetje je bilo res. Odločil sem se, da zaprosim za posojilo pri podjetju in potreboval sem posojilo v višini 16.000 dolarjev za ustanovitev podjetja, ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram narediti sam, in mi zagotovili, da bom v enem tednu Bodite s posojilom. Rekel sem, da je v redu, in čakal sem natanko en teden, da sem dobil posojilo od tega podjetja, ko to pišem zdaj, še nikoli nisem bil prevaran in to podjetje je odlično. Slišal sem, da ljudje govorijo o prevarah, vendar še nikoli nisem bil prevarant in hvala Bogu za to. Torej vsi, če potrebujete pravo posojilo, je to pravo podjetje, za katerega lahko zaprosite. Pomagalo vam bo in takrat, ko vam bodo povedali, boste prejeli posojilo, kar je natančen čas, ko boste prejeli posojilo. Samo to sporočilo moram napisati vsem, da se ne boste navadili prositi za posojilo pri napačnem podjetju, če potrebujete pravo posojilo, kontaktirajte podjetje in zadovoljni boste. Njihov e-poštni naslov je ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  10. Moje ime je Mark, prihajam iz Slovenije. Vsem želim povedati, če potrebujete pravo posojilo. posojilo Credit Institutions je pravo podjetje za prošnjo, saj sem nekaj dni potreboval denar in sem iskal posojilo na spletu. Videl sem podjetje in zaprosil sem za to. Moje podjetje me je 2-krat ogoljufalo za denar. Bil sem tako žalosten, ker Za to sem potreboval denar. Odločil sem se, da poiščem drugo podjetje in zaprosil sem pri drugem podjetju, ki mi je isto podjetje tudi reklo, naj položim denar, in to sem tudi storil, in nikoli nisem dobil posojila. Bil sem kot to, kar se mi dogaja, ker potrebujem denar nujno za nakup hiše, ker če ne pridem kmalu domov, bo moj najemodajalec mene in mojo družino pregnal stran od njegove hiše, zato sem moral dobiti svojo hišo. Ko sem znova iskal, sem videl to podjetje Posojilne kreditne institucije. Videl sem, da je veliko ljudi pričalo o tem podjetju, da je podjetje res odlično, zato sem se sprva bal prijaviti, ker sem dvakrat goljufal, zato sem si rekel, naj poskusim in vidim če je bilo to podjetje resnično, sem se prijavil. Ko sem zaprosil, so mi povedali vse, kar moram storiti, še vedno sem bil prestrašen, vendar sem jim zaupal in zagotovili so mi, da bom v 5 dneh dobil posojilo. Od svoje banke sem prejel obvestilo, da je na mojem bančnem računu znesek 110.000 evrov in bil sem zelo vesel. To sporočilo pišem na spletu, zdaj pa je to podjetje pomagalo tudi dvema mojima bratoma, tako da vsakemu posebej, če potrebujete pravo posojilo. posojilne kreditne institucije je pravo podjetje, pri katerem lahko zaprosite. stopite v stik z njimi samo po e-pošti ali prek e-pošte: ( loancreditinstitutions00@gmail.com ) pošljite jim sporočilo na WhatsApp: +393512114999

    OdgovoriIzbriši
  11. Pozdravljeni vsi, moje ime je Dawoud Owen, iz Londona, glavnega mesta Anglije, danes sem tako srečen. Prejel sem posojilo od posojilnih kreditnih institucij, ko je izgubljeno vse moje upanje, da ne morem več dobiti posojila, ker me goljufajo številni posojilodajalci, vendar se le spodbujam in naredim pogumen korak ter se prijavim pri tem posojilodajalcu, vendar z veseljem povem danes, ko sem pravkar prejel svoje posojilo v višini 9.000,00 funtov in vam bom svetoval vsem, ki potrebujete posojilo, ga kontaktirajte na njegov e-poštni naslov: loancreditinstitutions00@gmail.com. ali WhatsApp: +393512114999 in pridobite posojilo še danes. Lep dan vam želim

    OdgovoriIzbriši
  12. Lep pozdrav vsem. Moje ime je Maryam Ali iz Maroka. Vendar živim v Ljubljani, glavnem mestu Slovenije, videla sem komentarje ljudi, ki so že najeli posojilo pri kreditnih institucijah; In potem sem se odločil, da se prijavim pri njih in že po nekaj dneh sem potrdil svoj račun 70.000 evrov na svojem računu, ki sem ga zahteval. To je res odlična novica. Vsakemu, ki potrebuje posojilo, priporočam, naj pošlje e-pošto na {loancreditinstitutions00@gmail.com} ali njegovemu agentu WhatsApp: +393512114999 Vesel sem, da sem dobil posojilo

    OdgovoriIzbriši